Strona 1 z 2

nie odpala silnik

: pn lut 01, 2010 20:20
autor: Kruszek9393
mam problem z moim golfem nie chce odpalić... silnik kręci ale nie chce zapalic...
3 tygodnie temu był taki sam problem auto zostało zaprowadzone do mechanika on załoźył zaworek zwrotny i auto ożyło, aż do wczoraj objawy są takie same tzj: kręci ale nie odpala
(filtr paliwa nowy, swiece grzeją)
POMOCY

: pn lut 01, 2010 20:30
autor: piter_s
sprawdz zaworek n109 czy działa, lub odepnij kabelek od niego i spróbuj na ostro czy pstyka.

może pompa rozszczelniona i się cofa paliwko.

: pn lut 01, 2010 20:31
autor: italiano_83
Kruszek9393 pisze:(filtr paliwa nowy, swiece grzeją)
Zobacz w przewodach paliwowych czy jest paliwo czy nie ... A jak nie jesteś pewien to zobacz do filtra paliwa ..

: pn lut 01, 2010 20:36
autor: Kruszek9393
a gdzie ten zawór n109 może jakieś foto...

: pn lut 01, 2010 21:11
autor: Haki
Kruszek9393 pisze:a gdzie ten zawór n109 może jakieś foto...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186556 tu masz opisane 109....

Miałem to samo co Ty ,, u mnie paliwo było ... sprawdzałem 109 .. wtryski czy idzie ropka ...

Okazało się ,że filtr zawalony po zalaniu VERVY :grrr: ale po wymianie dalej nie odpalał...
Odczepiłem rurę z dolotu - jedno psiknięcie PLAKA i zapalił na dotyk.

odpowiedź podobny problem

: pn lut 01, 2010 23:18
autor: tomibull
Dziś jadę sobie normalnie do pracy, po dystansie 100km od domu na autostradzie w szczerym polu stracił moc 5,4,3,2 bieg no i zgasł. Maska w górę, dodam że jeżdżę na vervie więc jakość paliwa PRAWDOPODOBNIE :jezor: dobra. Myślę ponownie filterek się zapchał, starym sposobem dwa długopisy zamiast fitra przewody na krótko na te długopisy. Autko zapaliło i dojechałem do stacji. Tam mówię zobaczę co rzeczywiście było przyczyną wyjąłem zaworek zwrotny, dmucham zgodnie z kierunkiem w jakim powinien działać a tu nic. Po odwróceniu kierunku bez zarzutu :chytry: coś jest nie tak, zaworek działa ale pod prąd założyłem pospinałem z zaworkiem na odwrót działa bez zarzutu.
Dziś byłem w ASO krzykneli za nowy zaworek 101zł jutro poszukam zamiennieka.(jeśli ktoś wie gdzie w okolicach łodzi dostanę w miarę tanio będę wdzięczny)
Wniosek- uwaga na zaworek bo potrafi zaskoczyć w te mrozy.

Re: odpowiedź podobny problem

: pn lut 01, 2010 23:28
autor: Haki
="tomibull"
Płenta- uwaga na zaworek bo potrafi zaskoczyć w te mrozy.
UWAGA na mrozy --- u mnie zamarzła VERVA :bigok: taka jest świetna .

: wt lut 02, 2010 09:16
autor: Kruszek9393
no tyko z tym że u mnie ten zaworek był wymieniany na nowy około 3 tygodni temu...

: wt lut 02, 2010 10:13
autor: Haki
Kruszek9393 pisze:no tyko z tym że u mnie ten zaworek był wymieniany na nowy około 3 tygodni temu...
Zobacz czy klap gasząca jest ok .. rozruszaj ją ręcznie = mogła się zawiesić i stąd problem.

: wt lut 02, 2010 12:19
autor: Kruszek9393
sprawdze ta klape (EGR) i czujnik 109 jak nie pomoże to co robic dalej??

: wt lut 02, 2010 14:52
autor: Haki
Kruszek9393 pisze:sprawdze ta klape (EGR) i czujnik 109 jak nie pomoże to co robic dalej??
Jeśli paliwo w przewodach jest .. z przewodu idącego na wtryski też leci -- to zastosuj moją metodę z PLAKIEM ... :food:

: wt lut 02, 2010 15:07
autor: Kruszek9393
tzn gdzie mam psiuknać i czym moge zastąpić plak??

: wt lut 02, 2010 21:14
autor: Haki
Kruszek9393 pisze:tzn gdzie mam psiuknać i czym moge zastąpić plak??
Samostartem np ... odłącz wąż ten gruby - który idzie do EGR.. z lewej strony wchodzi ... psikasz 2 razy w dolot i kręcisz. Najlepiej gdybyś miał pomocnika - ktoś kręci i Ty walisz dawkę ...

...

: śr lut 03, 2010 17:21
autor: Kruszek9393
koledzy mam pytanko:
np jak pompa nie podaje paliwa na wtryski( i zalozmy ze pompa jest sprawna bo 2 lata temu byla robiona ) to co moglo sie stac?? sterownik nie równo podaje paliwo na wtryski albo wogole nie podaje