Strona 1 z 1
zawór WG mk2
: pn lut 01, 2010 15:37
autor: lukiskwuki
chcłopaki czy zapieczony zawór WG moze powodowac mniejszego kopa podczas przyspieszania??
: pn lut 01, 2010 15:56
autor: Dziku VR6
tak, najlepiej wez jakis wskaznik i sprawdz czy turbinka pompuje normalnie
: pn lut 01, 2010 16:13
autor: Michał_1977
Jeżeli WG jest zapieczony w pozycji otwartej/półotwartej,to spaliny omijają częściowo wirnik i turbina nie doładowuje,natomiast jak jest zapieczony w pozycji zamkniętej,to przeładowuje i silnik dostaje za dużo powietrza

...
: pn lut 01, 2010 17:18
autor: lukiskwuki
a czy jest to mozliwe ze został zawor w pozycji polotwartej mimo tego iz cały czas chodził dobrze
: pn lut 01, 2010 17:28
autor: Dziku VR6
Tak, wtedy turbina rowniez nie daje doladowania bo za mala ilosc spalin napedza wirnik
: pn lut 01, 2010 18:28
autor: Michał_1977
lukiskwuki pisze:czy jest to mozliwe ze został zawor w pozycji polotwartej mimo tego iz cały czas chodził dobrze
Dzikuvip pisze:Tak, wtedy turbina rowniez nie daje doladowania bo za mala ilosc spalin napedza wirnik
Dzikuvip, ja bym raczej napisał,że
nie,bo jeśli WG zapiecze się w półotwartej pozycji,to samochód nie będzie dobrze "chodził" z powodu braku odpowiedniego doładowania

...
: pn lut 01, 2010 18:56
autor: lukiskwuki
no włąsnie auto chodzi dobrze ..tylko mam ostatnio wrazenie ze gorzej sie zbiera....co prawda słychac jak tubuna pracuje ale mam wrazenie ze nie ma tego kopa co wczesniej
: pn lut 01, 2010 19:20
autor: Dziku VR6
Moze to po ptostu przyzwyczajenie, najlepiej by bylo miec wskaznik doladowania, wtedy bys wiedial jak pompuje turbinka
: pn lut 01, 2010 19:46
autor: lukiskwuki
no włąsnie .....musze ogarnac takowy ...a moze byc np taki od sprezarki do malowania ??
: pn lut 01, 2010 20:41
autor: Dziku VR6
moze byc taki jesli ma on posłużyć tylko do sprawdzenia cisnienia, pozniej mozesz sobie wezyl od LDA z powrotem zlaczyć