zawór WG mk2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

zawór WG mk2

Post autor: lukiskwuki » pn lut 01, 2010 15:37

chcłopaki czy zapieczony zawór WG moze powodowac mniejszego kopa podczas przyspieszania??
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2010 22:12 przez lukiskwuki, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn lut 01, 2010 15:56

tak, najlepiej wez jakis wskaznik i sprawdz czy turbinka pompuje normalnie


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 01, 2010 16:13

Jeżeli WG jest zapieczony w pozycji otwartej/półotwartej,to spaliny omijają częściowo wirnik i turbina nie doładowuje,natomiast jak jest zapieczony w pozycji zamkniętej,to przeładowuje i silnik dostaje za dużo powietrza :bigok: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » pn lut 01, 2010 17:18

a czy jest to mozliwe ze został zawor w pozycji polotwartej mimo tego iz cały czas chodził dobrze


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn lut 01, 2010 17:28

Tak, wtedy turbina rowniez nie daje doladowania bo za mala ilosc spalin napedza wirnik


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 01, 2010 18:28

lukiskwuki pisze:czy jest to mozliwe ze został zawor w pozycji polotwartej mimo tego iz cały czas chodził dobrze
Dzikuvip pisze:Tak, wtedy turbina rowniez nie daje doladowania bo za mala ilosc spalin napedza wirnik
Dzikuvip, ja bym raczej napisał,że nie,bo jeśli WG zapiecze się w półotwartej pozycji,to samochód nie będzie dobrze "chodził" z powodu braku odpowiedniego doładowania :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » pn lut 01, 2010 18:56

no włąsnie auto chodzi dobrze ..tylko mam ostatnio wrazenie ze gorzej sie zbiera....co prawda słychac jak tubuna pracuje ale mam wrazenie ze nie ma tego kopa co wczesniej


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn lut 01, 2010 19:20

Moze to po ptostu przyzwyczajenie, najlepiej by bylo miec wskaznik doladowania, wtedy bys wiedial jak pompuje turbinka


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » pn lut 01, 2010 19:46

no włąsnie .....musze ogarnac takowy ...a moze byc np taki od sprezarki do malowania ??


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn lut 01, 2010 20:41

moze byc taki jesli ma on posłużyć tylko do sprawdzenia cisnienia, pozniej mozesz sobie wezyl od LDA z powrotem zlaczyć


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości