czy ten wyciek jest groźny? + drganie rolki przy pasku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

byne
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt sty 08, 2010 09:06
Lokalizacja: Góra

czy ten wyciek jest groźny? + drganie rolki przy pasku

Post autor: byne » pn lut 01, 2010 12:19

Witam.

1) Powiedzcie mi czy te wycieki są groźne i co one mogą oznaczać? czy to coś poważnego?

2) Strzałką zaznaczyłem rolkę która mi drga i wydaje taki dźwięk jak by świerszcz mi pod maską siedział - czy jest to też groźne i czym spowodowane, kiedyś drżało mocniej ale założyłem o 1cm krótszy pasek (stary niby był zadługi o 1cm:)) i niby trochę wyluzowało, ale mam wrażenie jak by to z dnia na dzień robiło się coraz głośniejsze.

Jeśli ktoś może mi napisać czym to było spowodowane, jak naprawić i na co się naszykować do wymiany?

Dziękuję mocno
Pozdrawiam
Paweł


Obrazek Obrazek Obrazek


dobra jakość poprawia samopoczucie :)

Masac81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt paź 14, 2008 11:26
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Post autor: Masac81 » pn lut 01, 2010 13:40

Witam.Wycieki zaznaczone na zdjeciu oznaczaja jedno:uszczelki pod srubami mocujacymi pokrywe klawiatury sa najwyrazniej sparciale i przepuszczaja olej.Ich wymiana powinna wyeliminowac wyciek.
Element zaznaczony strzalka to rolka napinajaca pasek alternatora.Jej drzenie moze byc spowodowane zuzyciem.Mysle,ze kwalifikuje sie ona do wymiany.


[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]

Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marrcin » pn lut 01, 2010 14:11

Za problem numer 2 jest winny napinacz paska , tej rolki. Znajduje się on po drugiej stronie tego pręta na którym jest zamocowana ta rolka. Żeby się upewnić to w środku tego napinacza jest śruba imbusowa, wsadź taki klucz i dociąg , jak w tym czasie bedzie lepiej to napinacz do wymiany, jednak stawiam na 99% że to on. Sam przechodzilem przez to pare razy.



Awatar użytkownika
majma golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 17:57
Lokalizacja: MALOPOLSKA KGR

Post autor: majma golf » pn lut 01, 2010 14:24

co do tego napinacza to ojciec tam mial i zrobilismy taki myk ze tam gdzie jest sprezyna( takie czarne cos po przeciwnej str niz rolka i pasek dla nie wtajemniczonych_))podlozylismy po 2 podkladki i przykrecilismy i smiega bez niczego,zadnych stukow i pukow.a tez sruba dokrecona byla itp.kazdy sposob jest dobry jak skuteczny:)

[ Dodano: 01 Lut 2010 13:25 ]
a co do tych srob w klawiaturze to uwazaj przy wykrecaniu,mi sie zlamala:/ ...ale udalo sie wykrecic jakos..



byne
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt sty 08, 2010 09:06
Lokalizacja: Góra

Post autor: byne » pn lut 01, 2010 15:26

tak po dociągnięciu kluczem tego czarnego pręta, ustaje to "świerszczenie", lajt!
a te podkładki po nakrętki to chyba nie taka poważna sprawa co?
mógłby, ktoś napisać ile by wyniósł koszt tych napraw? podejrzewam ze napinacz ok 250,- a uszczelki z 30 + robota?
dobrze myślę?


dobra jakość poprawia samopoczucie :)

Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marrcin » pn lut 01, 2010 20:48

byne pisze:dobrze myślę?
źle :)
Napinacz :
http://moto.allegro.pl/item900157927_na ... _seat.html
wymiana może z 50zł. Tylko jak bedziesz kupował kup ten czarny nie aluminiowy.
Jak się postarasz to zrobisz sam, tu masz poradę jak to zrobić:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +napinacza
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2010 21:05 przez marrcin, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » pn lut 01, 2010 23:49

Trzeba pamiętać że jak wyrobione są tulejki łożyskowania pręta lub sam pręt to nowy napinacz nie pomoże. Wtedy trzeba się liczyć z wymiana całej podstawy alternatora.



Awatar użytkownika
szynder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn lis 30, 2009 15:12
Lokalizacja: nysa, grodkow

Post autor: szynder » wt lut 02, 2010 12:08

co do uszczelek wymienialem w sobote jedna bo cieklo i po klopocie cena uszczelki ok 3zl wymiana 5min



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 96 gości