czy ten wyciek jest groźny? + drganie rolki przy pasku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czy ten wyciek jest groźny? + drganie rolki przy pasku
Witam.
1) Powiedzcie mi czy te wycieki są groźne i co one mogą oznaczać? czy to coś poważnego?
2) Strzałką zaznaczyłem rolkę która mi drga i wydaje taki dźwięk jak by świerszcz mi pod maską siedział - czy jest to też groźne i czym spowodowane, kiedyś drżało mocniej ale założyłem o 1cm krótszy pasek (stary niby był zadługi o 1cm:)) i niby trochę wyluzowało, ale mam wrażenie jak by to z dnia na dzień robiło się coraz głośniejsze.
Jeśli ktoś może mi napisać czym to było spowodowane, jak naprawić i na co się naszykować do wymiany?
Dziękuję mocno
Pozdrawiam
Paweł
1) Powiedzcie mi czy te wycieki są groźne i co one mogą oznaczać? czy to coś poważnego?
2) Strzałką zaznaczyłem rolkę która mi drga i wydaje taki dźwięk jak by świerszcz mi pod maską siedział - czy jest to też groźne i czym spowodowane, kiedyś drżało mocniej ale założyłem o 1cm krótszy pasek (stary niby był zadługi o 1cm:)) i niby trochę wyluzowało, ale mam wrażenie jak by to z dnia na dzień robiło się coraz głośniejsze.
Jeśli ktoś może mi napisać czym to było spowodowane, jak naprawić i na co się naszykować do wymiany?
Dziękuję mocno
Pozdrawiam
Paweł
dobra jakość poprawia samopoczucie :)
Witam.Wycieki zaznaczone na zdjeciu oznaczaja jedno:uszczelki pod srubami mocujacymi pokrywe klawiatury sa najwyrazniej sparciale i przepuszczaja olej.Ich wymiana powinna wyeliminowac wyciek.
Element zaznaczony strzalka to rolka napinajaca pasek alternatora.Jej drzenie moze byc spowodowane zuzyciem.Mysle,ze kwalifikuje sie ona do wymiany.
Element zaznaczony strzalka to rolka napinajaca pasek alternatora.Jej drzenie moze byc spowodowane zuzyciem.Mysle,ze kwalifikuje sie ona do wymiany.
[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]
Za problem numer 2 jest winny napinacz paska , tej rolki. Znajduje się on po drugiej stronie tego pręta na którym jest zamocowana ta rolka. Żeby się upewnić to w środku tego napinacza jest śruba imbusowa, wsadź taki klucz i dociąg , jak w tym czasie bedzie lepiej to napinacz do wymiany, jednak stawiam na 99% że to on. Sam przechodzilem przez to pare razy.
- majma golf
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: ndz lis 29, 2009 17:57
- Lokalizacja: MALOPOLSKA KGR
co do tego napinacza to ojciec tam mial i zrobilismy taki myk ze tam gdzie jest sprezyna( takie czarne cos po przeciwnej str niz rolka i pasek dla nie wtajemniczonych_))podlozylismy po 2 podkladki i przykrecilismy i smiega bez niczego,zadnych stukow i pukow.a tez sruba dokrecona byla itp.kazdy sposob jest dobry jak skuteczny:)
[ Dodano: 01 Lut 2010 13:25 ]
a co do tych srob w klawiaturze to uwazaj przy wykrecaniu,mi sie zlamala:/ ...ale udalo sie wykrecic jakos..
[ Dodano: 01 Lut 2010 13:25 ]
a co do tych srob w klawiaturze to uwazaj przy wykrecaniu,mi sie zlamala:/ ...ale udalo sie wykrecic jakos..
tak po dociągnięciu kluczem tego czarnego pręta, ustaje to "świerszczenie", lajt!
a te podkładki po nakrętki to chyba nie taka poważna sprawa co?
mógłby, ktoś napisać ile by wyniósł koszt tych napraw? podejrzewam ze napinacz ok 250,- a uszczelki z 30 + robota?
dobrze myślę?
a te podkładki po nakrętki to chyba nie taka poważna sprawa co?
mógłby, ktoś napisać ile by wyniósł koszt tych napraw? podejrzewam ze napinacz ok 250,- a uszczelki z 30 + robota?
dobrze myślę?
dobra jakość poprawia samopoczucie :)
źlebyne pisze:dobrze myślę?
Napinacz :
http://moto.allegro.pl/item900157927_na ... _seat.html
wymiana może z 50zł. Tylko jak bedziesz kupował kup ten czarny nie aluminiowy.
Jak się postarasz to zrobisz sam, tu masz poradę jak to zrobić:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +napinacza
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2010 21:05 przez marrcin, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 96 gości