Brak napięcia na grzałce sterującej dźwignią przyspieszacza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak napięcia na grzałce sterującej dźwignią przyspieszacza
Witam w moim golfie mam problem taki, że po odpaleniu silnika i przejechaniu kilku km i normalnym wyłączeniu się świec żarowych obroty biegu jałowego są na poziomie 1000 obr/min, a do książkowych 900 schodzą po jakiejś godzinie, jak jest zimno to dłużej. Po oględzinach i pomiarach zauważyłem, że nie ma napięcia na tej grzałce połączonej z dźwignią przyspieszacza. Gdzieś się dowiedziałem, że z chwilą wyłączenia świec napięcie jest podawane na grzałkę. Moje auto to golf III, silnik AAZ 1996 rok. Czasami przy odpalaniu zimnego silnika kontrolka świec 3 razy zapulsuje, po odczekaniu kilku sekund przekręcam kluczyk i pali od kopa. Gdzie szukać tego napięcia
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pedrosem, zerknij tutaj...kolega PinkFloyd sprytnie to opisał
...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3612321

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3612321
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości