Silnik pozostawia za soba czarne chmury dymu i szarpie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

penkaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz sty 31, 2010 14:38
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Silnik pozostawia za soba czarne chmury dymu i szarpie

Post autor: penkaty » ndz sty 31, 2010 14:49

Witam posiadam golfa 4 1.9 tdi AFN 110ps z roku 2001 autko posiadam od niedawna zauwazylem ze silnik zaczol mi szarpac przed osiagnieciem 2000tys obrotow potem ciagnie normalnie a drugi problem to chmura czarnego dymu ktora pozostawia po sobie co to moze byc?? zaznaczam ze ma tylko 170 tys przebiegu i odpala bez problemu na -24 stopnie od strzala



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » ndz sty 31, 2010 14:58

dużo pali?? oleju ci ubywa??



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz sty 31, 2010 15:04

Witam posiadam golfa 4 1.9 tdi AFN 110ps z roku 2001 autko posiadam od niedawna zauwazylem ze silnik zaczol mi szarpac przed osiagnieciem 2000tys obrotow potem ciagnie normalnie a drugi problem to chmura czarnego dymu ktora pozostawia po sobie co to moze byc?? zaznaczam ze ma tylko 170 tys przebiegu i odpala bez problemu na -24 stopnie od strzala
Vag i diagnostyka ... Jak nie masz vag-a to spytaj się na Twojej grupie regionalnej na pewno ci ktoś pomoże.. Zanim zaczniesz coś kombinować na początek zdiagnozuj auto..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

penkaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz sty 31, 2010 14:38
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: penkaty » ndz sty 31, 2010 15:27

spalanie w normie jak dostaje bardzo po garach to do 7 litrow bierze a tak przy w miare dynamicznej jezdzie miesci mi sie w 6litrach wiec moim zdaniem ok a ojej bede zmienial dopiero ale jak go kupilem to zrobilem 2 tys km i nie zauwazylem zeby ubylo a turbina po glosie pracuje tez dobrze wiec dziwne

[ Dodano: 31 Sty 2010 14:30 ]
nie jezdzilem duzo bo wyjezdzam do pracy do norwegi i tak sie zlozylo ze kupilem go 2 tyg przed wyjazdem to malo km zrobione jest ale jak przyjade to cos tzreba z tym dymieniem zrobic zaznacze ze z poczatku mi tak nie robil pozniej zauwazylem ten dym jak pojawilo sie to szarpanie przed 2 tyz obrotow



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz sty 31, 2010 17:48

Napisałeś ,że auto nie dawno kupione :bigok: gratuluję zakupu i zapytam tylko czy filtr powietrza i paliwa - wymieniłeś ?? Zobacz chociaż w jakim stanie jest ten od powietrza...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

penkaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz sty 31, 2010 14:38
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: penkaty » ndz sty 31, 2010 18:10

paliwa wymieniony a powietrza nie powiem juz ale jak wroce to jedzie do wymainy filtr oleju powietrza caly rozdzad olej i pompe od wspomagania musze zmienic bo slychac jak <<<żegocze>>>



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz sty 31, 2010 18:41

penkaty pisze:paliwa wymieniony a powietrza nie powiem juz ale jak wroce to jedzie do wymainy filtr oleju powietrza caly rozdzad olej i pompe od wspomagania musze zmienic bo slychac jak <<<żegocze>>>
To powinno pomóc .. a dodatkowo jak trafisz na kogoś kumatego przy wymianie = to polecam podpiąć pod Vaga - zrobić logi na dynamicznym i zobaczymy co wyjdzie...
Może autko ma jakiś sofcik wgrany .... rezystor zapodany a Ty nawet o tym nie wiesz...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 208 gości