rozrząd

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

danfan

rozrząd

Post autor: danfan » pt sty 29, 2010 12:58

Witam Czy ktos wie jak ustawić rozrząd jak nie ma na kole zamachowym nie ma znaczka O prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 12:59 przez danfan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt sty 29, 2010 13:18

Będziesz potrzebował specjalnych przyrządów by to zrobić ... jeśli ich nie kupisz to pozostaje podjechanie do kogoś kto w VW siedzi i niech ustawia,

Poszukaj na forum bo było jak to się robi w Twoim silniku.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt sty 29, 2010 13:21

A nie ma takiego trójkątnego nacięcia na kole, jakby po udeżeniu dużym przecinakiem?

[ Dodano: 29 Sty 2010 12:21 ]
Zaraz obok jest wypustka z wyciśniętym Z

[ Dodano: 29 Sty 2010 12:22 ]
Najlepiej wykręć cały ten plastik ze skrzyni, będzie lepiej widać.



danfan

Post autor: danfan » pt sty 29, 2010 13:27

Własnie jest takie nacięcie jak po przecinaku tylko jak poustawiam wszystko jak ma byc to zaraz sie blokuje silnik a niby jest wszystko ok



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt sty 29, 2010 13:35

To może wałek masz obrócony o 180 stopni?



danfan

Post autor: danfan » pt sty 29, 2010 13:35

Ale Wał czy wałek rozrządu ?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt sty 29, 2010 13:37

Jak ustawisz rozrząd na znak to pierwszy cylinder (od rozrządu) jest tuż przed GMP i powinien mieć zamknięte zawory (kończy się suw sprężania)

[ Dodano: 29 Sty 2010 12:37 ]
wałek rozrządu, wału się nie da źle założyć



danfan

Post autor: danfan » pt sty 29, 2010 13:39

to tak mam i na wałku rozrządu jest wyciecie na listwe i jest ok moze wał korbowodu jest obrócony o 180 stopni ?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt sty 29, 2010 13:46

Wał korbowy nie może być źle założony bo się nie da inaczej przykręcić koła zamachowego, jeśli masz koło zamachowe od benzyny to będą dwa znaki, ale po mojemu masz źle ustawiony wałek rozrządu.

Możliwości są dwie, albo zablokujesz go listwą tak jak teraz jest, albo obrócisz go o pół obrotu i będzie ok.
Oczywiście musisz zbić koło rozrządu z wałka (do odkręcania śruby nie można używać blokady, bo się omieli) założyć pasek, odrobinę napiąć i dopiero dokręcić koło do wałka, bo inaczej może się rozrząd rozjechać.

[ Dodano: 29 Sty 2010 12:49 ]
Jeśli silnik ma dobrą kompresję to normalne że będzie stawiał opór, nawet dość duży, dla pewności możesz wykręcić świece, albo wtryski (przy okazji posprawdzasz) wtedy nie będzie przeszkadzać kompresja przy kręceniu kluczem.



danfan

Post autor: danfan » pt sty 29, 2010 13:51

mowiąc o kole zamachowym z benzyny na moim jest taki znak od przecinaka i obok po jednej i drugiej stronie sa takie języczki nie sptkałem sie takim czymś ,wyglada to w okienku mniejwiecej tak I V I języczek -nacięcie -jeczyczek .

[ Dodano: 29 Sty 2010 12:53 ]
dzis spróbuje wykręcić wtrysk i zobacze kiedy tlok jest w górze moze te koła zamachowe jest żle założone nie mam juz pojecie juz 3 dni walcze z tym i kapa



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt sty 29, 2010 13:56

danfan pisze:koła zamachowe jest żle założone
Jeszcze raz piszę, to nie jest możliwe, bo jedna śruba na wale jest przesunięta, nie da się inaczej przykręcić. Na jednym z tych języczków jest oznaczenie (trzeba go przetrzeć bo słabo widać) i oznacza ono że tłok pierwszego cylindra jest w GMP
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 13:57 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



danfan

Post autor: danfan » pt sty 29, 2010 13:59

Poszukam zobaczymy . Dziękuję Ci za pomoc. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » ndz sty 31, 2010 21:44

i co kolego dałeś rade? jak nie to daj znac, robiłem to u siebie bo kupiłem takiego z popiepszonym rozrzadem. sam sobie poustawiałem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości