co sie stanie- wtryski

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rybek_M
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 28, 2008 22:56
Lokalizacja: Końskie

co sie stanie- wtryski

Post autor: rybek_M » śr sty 27, 2010 18:11

Witam. Mam vw golfa II z silnikiem 1.6 SB. Przyszła pora na wymianę wtryskiwaczy. W sklepie sprzedano mi końcówki DNOSD 273. U mnie szły DNOSD 274. Doczytałem że sa to wtryski do zwykłego diesla. Co się stanie lub jakie mogą być objawy założenia takich końcówek bo nie wiem czy jest sens je zakładać. Proszę o pomoc



Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » śr sty 27, 2010 18:20

Wtryski od zwykłego diesla podają paliwo pod mniejszym ciśnieniem i są mniej wydajne od 274 dedykowanych do silnika SB Więc nie zakładał bym ich bo nawet nie wiadomo jak będzie na nich chodził silnik (kultura pracy i osiągi). Ale niech sie jeszcze wypowiedzą inni na ten temat



rybek_M
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 28, 2008 22:56
Lokalizacja: Końskie

Post autor: rybek_M » śr sty 27, 2010 18:37

OK. Dzięki bardzo. A może ktoś jeszcze się wypowie? zapraszam



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sty 27, 2010 18:54

To nie są wtryski do wolnossącego diesla tylko do JR-a (70KM)
Możesz zakładać spokojnie,ale lepiej te dedykowane Twojemu silnikowi,chociaż z tego co wiem,to może być ciężko je kupić...
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 22:16 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » śr sty 27, 2010 19:03

Wtryskiwacz kompletny wedle Boscha do tego silnika 1410 501 072.
Rozpylacz DNOSD 273 również będzie pracował w normie.
Wedle katalogu ten rozpylacz jest także w TD a ciśnienie otwarcia - 155bar.
Myślę że będzie dobrze.
silnik SB ma też Jetta i Passat tam rzeczywiście jest DNOSD 274 a ciśnienie 155bar.
274 ma po prostu większą przepustowość a więc silnik ma mieć te 59kW(dla 273 silnik ma 51kW) :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

rybek_M
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 28, 2008 22:56
Lokalizacja: Końskie

Post autor: rybek_M » czw sty 28, 2010 09:27

Czyli jak dobrze rozumiem zakładając te rozpylacze (DNOSD 273) tracę 10 KM na aucie. Trochę szkoda:( ale te stare po prostu już leją a nie rozpylają. Auto bardzo ciężko odpala nawet przy -10 o niższych temperaturach nie wspomnę. Dziś auto idzie do mechanika. Zobaczymy jaki będzie rezultat. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie tematem.



Awatar użytkownika
gmeras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lip 29, 2009 07:37
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: gmeras » czw sty 28, 2010 10:25

Jakby co to mam do sprzedania końcówki wtryskiwaczy SD 274 do SB, nowe oczywiście http://allegro.pl/show_item.php?item=897393801 , dla forumowiczów przystępnijsza cena :bigok:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sty 28, 2010 12:18

rybek_M pisze:Czyli jak dobrze rozumiem zakładając te rozpylacze (DNOSD 273) tracę 10 KM na aucie.
Nie do końca...
Na tą różnicę w mocy wpływa kilka innych czynników-większe ciśnienie doładowania itd.
Jak już kupiłeś,to zakładaj-będzie dobrze :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » sob sty 30, 2010 13:17

witam planuje wymienic koncowki wtryskow mam JR jesli włoze wtryski te od SB 274 to cos mi to da ???


Krakulec

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob sty 30, 2010 14:50

Krakulec pisze:mam JR jesli włoze wtryski te od SB 274 to cos mi to da ?
Będziesz mógł bardziej podlać paliwem.
Wtryski od SB są wydajniejsze.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » sob sty 30, 2010 14:58

a co te 293 sa jakies mniej wydajne ?? czy co za roznica ?? a co zwiekszajac dawke tamte 293 bede zamałe czy jak to jest

[ Dodano: 31 Sty 2010 00:04 ]
chodzi mi o 273 a nie 293


Krakulec

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 128 gości