Strona 1 z 1

problemy z wtryskami

: śr sty 27, 2010 16:15
autor: malinakks
witam. proszę o pomoc bo mam poważny problem z moim golfem III 1,9 TD
kiedy nastały te mrozy samochód stał na polu bo nie miałem jak nim wjechać do garażu. w niedziele chciałem go zapalić ale już nie dało rady. Dopiero wczoraj wprowadziłem go do garażu i dziś go grzałem żeby był ciepły, nie mógł załapać wiec po puściłem wszystkie wtryski żeby zobaczyć czy paliwo dostaje i dostawał. gdy zakręciłem przewody to zapalił ale dziwnie chodził i nim szarpało trochę na wolnych obrotach, i w dodatku z jednego wtrysku sika paliwo jest to ostatni wtrysk po prawej stronie a siak z tego małego dzióbka z prawej bo ten z lewej jest połączony przewodem z następnym wtryskiem i nie wiem co z tym zrobić, nie widzę żadnego wężyka który by tam miał być założony,

: śr sty 27, 2010 16:31
autor: Dziku VR6
Z ostatniego wtrysku z tego dziubka idzie wężyk do "powrotu"

na foto zaznaczony żółtymi strzałkami:
Obrazek

a w pompie lączy się tu: :dol:
Obrazek

: śr sty 27, 2010 17:17
autor: malinakks
z tym sobie już poradziłem bo trzeba było go zatkać tylko, ale chyba pasek mi przeskoczył bo szczeka jak pies, pracuje głośno i nie równo

: śr sty 27, 2010 19:08
autor: Adas1Z
wtryski w tym silniku sa nie do zdarcia, wytrzymuja ok 400-500 tys czego silnik moze nie dozyc, ale jakby co mam do sprzedania uzywane 2 lata przeze mnie,LUCAS,za 150 zl-dałem 400pln, wymieniłm niepotzrebnie, tych wtryskow sie nie reguluje o czym nie wiedza wszyscy pompiarze, jesli sa to wtryski dwufazowe to drugi strumien jest nie do ustawienia.Jakby pasek przeskoczył to najwyzej o jeden zab bo wiecej to silnik nie bedzie pracował, latwo to samemu sprawdzic,znak na kole zamachowym, trzpien w pompe i kawalek palskownika w walek rorzadu, wszystko sie pokrywa to ok.

: śr sty 27, 2010 19:47
autor: malinakks
sprawdziłem i płaskownik się pokrywa ze znakiem na kole zamachowym (odkręciłem klawiaturę silnika i ten znak frezowany jest niżej osi, a na wale płaskownik widać idealnie )ale nie wiej jak sprawdzić z tą pompą bo nigdy tego nie widziałem jak się to robi. prosił bym o zdjęcie jak można

: śr sty 27, 2010 21:12
autor: malinakks
właśnie sprawdziłem i nie mogłem w tu uwierzyć bo różnicy jest o około 1/4 obrotu, tyle pompa jest przestawiona, boje się sam do tego zabierać bo jak coś złe zrobię to coś może strzelić a pół roku temu zmieniłem silnik bo tak mi gość zrobił zerwany klin. ale to chyba dziwne że zapalił

[ Dodano: 27 Sty 2010 21:05 ]
szukałem na forom schemat i wskazówki jak to samemu zrobić i nie zmalałem, czy ktoś może coś takiego ma

[ Dodano: 28 Sty 2010 16:09 ]
rozrząd ustawiłem ale głośno chodzi teraz. A kolo na wale sprawdzałem i jest dobre nic nie bije na boki. czy teraz trzeba będzie ustawić kąt zapłonu (tak się to chyba nazywa) skoro tak głośno pracuje

: czw sty 28, 2010 20:58
autor: Adas1Z
Kolego, najwazniejsze to nie przestawic wałka rorzadu wzgledem wału korbowego, a z pompa mozna eksperymentowac, ale generalnie to ustaw 1 tłok w gornym martwym punkcie, czyli trojkacik we skrzyni ma sie pokrywac z rysa(wyrazna kreska na kole zamach), wałek rorzadu zblokuj wsuwajac palskownik, pamietaj zeto jest cykl 2 obrotowy czyli co drugi obrót wału zgra sie z walkiem i pompa!!!!!! wiec ustaw tak jak napisane, pozniej musisz miec na widoku koło zebate pompy, w kole jest kilka otworów, jest jeden mały w który mozna wsunac odpowiedniej grubosci trzpien który na przechodzi na wylot i wchodzi we wspornik pompy, w tej pozycji powinien byc wstepnie załozony pasek,napinasz i odpalasz, jesli chodzi głosno to zgas, poluzuj bodaj ze 3 sruby od pompy i odpal, podczas pracy silnika mozna ustawic na słuch ustawic poczatek wtrysku popychajac ja do przodu lub do tylu,TO CO OPISAŁEM to oczywiscie warunki domowe , po takim zabiegu powinno sie skorygowac ustawienie czujnikiem zegarowym badz laserowym ustawienie pompy, czesto trzeba tez luzowac kolo zebate walka w celu dopasowania, ale rzadko sie to robi, jak cos to dzwon 512-110-396, nie jestem zawodowym mechanikiem ale cos moze pomoge jakby co