Strona 1 z 1

Dziwne zachowanie ALH - SILNIK?

: śr sty 27, 2010 15:16
autor: neox
Wjechałem wczoraj do garażu po trasie 15 km. temperatura była niska bo -22 C. Przygazowałem go delikatnie do 3 tyś i naglę coś zaczęło walić w silniku chyba. Wyłączyłem odczekałem i wszystko ok. Przejechałem się od razu nawet próbowałem do odcięcia i wsio ok. Moc jest turbo dmucha.
Dzisiaj też elegancko.
Autko serwisowane. Jeździ na Motulu 10W40.

Nie wiecie co to mogło być ?
Paliwo ze STATOIL to droższe tankowane 16 stycznia. Może gdzieś coś przymarzło i dlatego tak nie równo zagadał?

: śr sty 27, 2010 15:20
autor: djsurround
Zimne autko, wszystko zmarznięte, mógł zakaszleć ;) Po prostu za mało paliwka dostał.

: śr sty 27, 2010 15:30
autor: neox
djsurround pisze:Zimne autko, wszystko zmarznięte, mógł zakaszleć ;) Po prostu za mało paliwka dostał.
Martwi mnie to że autko nie było zimne :/
Co prawda stało z 3 godziny na polu w zaspie :) przy -25C Poźzniej wracałem do domu trasa 15 km i się zagrzał tak do 75C.
A może masz racje coś się przydusiło.
Było dokładnie tak :
delikatnie wciskałęm pedał gazu na jałowym trzymając sprzęgło i jak doszedł do 3 tyś obrotów / min to było tak jakby coś się zatkało takie buch i zaczął silnik się trząść. Poźniej po odpaleniu gitara :)

: śr sty 27, 2010 15:36
autor: djsurround
No widzisz stał na mrozie. Posłuchaj jaką ja miałem akcję. Mój stał przy -25C na parkingu. przejechałem nim dokładnie 25km po czym zaczął mi się dusić i nie chciał ciągnąć po wyżej 2000 obrotów. Dopiero uszlachetniacz STP do oleju na coś się przydał i było okej :) Także bez obaw, wraz z odejściem mrozów, odejdą kłopoty z TDI :P Wogole można sie cieszyc, naprawde wiele TDI nie odpala, a te Goferki to twardziele ze stali ;)

: śr sty 27, 2010 15:51
autor: michszym11970
neox pisze:delikatnie wciskałęm pedał gazu na jałowym trzymając sprzęgło i jak doszedł do 3 tyś obrotów / min to było tak jakby coś się zatkało takie buch i zaczął silnik się trząść. Poźniej po odpaleniu gitara :)
z autkiem raczej jest wszystko OK, problem tkwi w naszym polskim paliwie, wytrącająca się parafina w tak niskiej temperaturze przytyka mniej lub bardziej przewody paliwowe lub filtr i efekty są m.in. takie jak napisałeś, zrób, jak napisał djsurround, i będzie OK

: śr sty 27, 2010 16:27
autor: damian-ppp
Przyczyn może być wiele... Mogło podwiesić zawory lub po prostu coś zaczęło się dziać z paliwem... Jeśli pali dobrze i chodzi to według mnie nie ma się co przejmować...