problem z rozrusznikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

problem z rozrusznikiem

Post autor: palio » śr sty 27, 2010 13:18

Witam. Ma problem z rozrusznikiem. Podczas odpalania cos sie z niego zadymilo. Dodam ze swiece podgrzalem dwa razy. Na poczatku krecil a potem przestal. Przekrecam kluczyk i nic sie nie dzieje. Co musze zrobic zeby zadzialal i czy sa wogole jakies sposoby na ten problem.Jak mozecie to pomozcie. Zgory dziekuje.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr sty 27, 2010 13:27

do rozusznika dochodzi taki czerwony przewod 6mm2 chyba z bialym paskiem
podaj na koncowke na ktora zalozony jest ten przewod +12V z akumulatora - powinien zakrecic
jak nie zakreci i nic nie bedzie slychac to elektromages do wymiany, jak slychac trzask i nie kreci to raczej poszlo uzwojenie w rozruszniku

[ Dodano: 27 Sty 2010 12:29 ]
sprawdz czy na tym grubym czarnym przewodzie co idzie z akumulatora do rozrusznika jest napiecie



Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Post autor: palio » śr sty 27, 2010 13:42

ok dzieki bardzo sprawdze tak jak napisales. jak sprawdze to dam znac co bylo. pozdro

[ Dodano: 27 Sty 2010 13:19 ]
a czy przypadkiem w moim aucie nie bedzie to czarny przewod z bialym paskiem?

[ Dodano: 27 Sty 2010 13:24 ]
a czy przypadkiem w moim golfiku nie bedzie to czarny przewod z bialym paskiem?



kuzyn56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 14:13
Lokalizacja: lub

Post autor: kuzyn56 » śr sty 27, 2010 19:10

Raczej skonczyly sie szczotki.



Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Post autor: FURMAN TDI » śr sty 27, 2010 19:21

co Ty dwa takie same tematy założyłeś? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=299964 :grin:



Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Post autor: palio » śr sty 27, 2010 19:37

jakos tak wyszlo. pomylilem sie. przepraszam i pozdro dla wszystkich



Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Post autor: FURMAN TDI » śr sty 27, 2010 19:41

No to proponuje poczytać ten drugi temat bo zdaje się przerabiałem to w swoim mk3gt



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr sty 27, 2010 21:15

palio45 pisze: a czy przypadkiem w moim aucie nie bedzie to czarny przewod z bialym paskiem?
do rozrusznika dochadza trzy przewody:
-jeden gruby z akumulatora (bardzo gruby)
-cienszy ktory jest przykecony razem z tym grubym do szpilki M8 na rozruszniku
-cienszy z konektorem na wsuwke
musisz podan napiecie na ten ktory jest sam jet podlaczony do wsowki, mozesz tez za pomoca srubokreta podac napiecie z tego grubego z rozrusznika na ten z wsuwka - rozrusznik powinien krecic



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 164 gości