jetta 85r silnik golf2 91r

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

jetta 85r silnik golf2 91r

Post autor: speckom » wt sty 26, 2010 22:30

witam.mam powazny problem. mam jetta buda 85r silnik z golfa mk2 91r. trzeba bardzo dlugo krecic zeby zapalil.przy grzaniu swiec dotknalem 1 palcem i wydaje mi sie ze jest zimna a przeciez powinna pazyc.jak ja wykrecilem z silnika i podlaczylem pod aku to grzeje. jak probuje odpalic to ropą smierdzi a niechce odpalic.przed mrozami odpalala normalnie. poprzedni wlasciciel silnika mowil ze sa nowe swiece i wtryski(polskie) niewiem co robic?


nie ma mnie

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt sty 26, 2010 22:45

Jak probujesz odpalic to na jaki kolor kopci z tlumika? Sprobuj odpalic autko z butelki z ropą, tzn poprowac przewod paliwowy z pompy paliwowej do butelki z ropą.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14135
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt sty 26, 2010 23:36

speckom, przecież to proste-ropka gęstnieje i wtryski nie mogą rozpylić jej...
Świeca w kręcona w głowicę nie poparzy Cię,bo tylko końcówka nagrzewa się :bigok:
Wymień filtr paliwa i stosuj dobry dodatek do ON.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Post autor: speckom » śr sty 27, 2010 00:04

filtr paliwa wymieniony 1mies temu,swiece oryg bosch, dodatek(stp czarne) wlalem cala butelke na 15l on,niezauwazylem bombelkow powietrza w rurkach. jak krece to az smierdzi ropa a nieodpala.moze jakis bezpiecznik od swiec sie przepalil? dodam ze silnik ma wg licznika+ moje km razem 275tys a ile ma naprawde tego niewiem.przekaznik cyka przy dlugim kreceniu.niewiem co to moze byc? auto od 3 dni juz stoi bo niemoge odpalic.
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 00:34 przez speckom, łącznie zmieniany 2 razy.


nie ma mnie

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » śr sty 27, 2010 11:36

Mi tez wlasnie slabo krecilo az odpalal. WCzoraj padlo mi tak ze tylko cykal rozrusznik Wymienilem elektromagnes i jak reka odjol zauwazylem ze rozrusznik szybciej i mocniej kreci POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Post autor: speckom » śr sty 27, 2010 11:47

ale rozrusznik mam super.bo kreci super.wie ktos czy jest jakis bezpiecznik od swiec zarowych i gdzie sie znajduje i jak go sprawdzic,ew wymienic? podobno jest cos takiego...


nie ma mnie

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » śr sty 27, 2010 13:01

speckom, na podszybiu w komorze silnika masz bezpiecznik swiec zarowych, to jest taka blaszka przykrecona srubkami do przwewodów, w czarnym pudełku szukaj nad serwem


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Post autor: speckom » śr sty 27, 2010 13:38

no sprawdzalem.to cos.ale nic tam ciekawego niezobaczylem.blaszka jest cala,przewody mocno przykrecone .wiec prad musi isc na swiece.a zna ktos jakis domowy sposób na sprawdzenie czy ktoras swieca nie grzeje? tzn czy jest któraś spalona, podobno jest jakis sposób na kabelek ,że jak zaiskrzy to jest ok.ale niewiem co i jak dokladnie?

[ Dodano: 28 Sty 2010 22:38 ]
temat do zamkniecia.okazalo sie ze faktycznie.ropa zgestniala i pompa miala za ciezko.tak wszystko jest ok.swiece grzeją ,silnik ma dobra kompresje.znalazlem sposób na odpalenie-do filtra wlac 2 strzykawki denaturatu i odpala po 3sekundach :-).
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 13:50 przez speckom, łącznie zmieniany 1 raz.


nie ma mnie

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » czw sty 28, 2010 23:41

odkrecasz cala listwe z plusem ktora idzie do wszystkich swiec, tak zeby zadna swieca nie byla podpieta. nastepnie bierzesz kabel, i jeden koniec trzymasz przy + z aku, a drugi dotykasz do swiecy w tym miejscu gdzie podpieta byla ta listwa. jak zaiskrzy to ok. i tak kazda po kolei.

jest jeszcze dokloadniejszy sposob, tak samo odpinasz listwe, bierzesz Amperomierz, i sprawdzasz kazda swiece po kolei, tzn jeden koniec do + a drugi do swiecy w miejscu podlaczania +. Sprawna swieca pobiera prąd 12A



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 131 gości