Strona 1 z 1
Mulkowaty na biegu jalowym
: pt sty 22, 2010 16:12
autor: speeder2222
Panowie takie zapytanko.Zauwazylem ze na biegu jalowym dodaje gazu z najnizszych obrotow do powiedzmy 2000 rpm to jest taki mulowaty u kolegow z tym samym motorem alh 90 kucy jak sie depta na jalowym to idzie obrotomierz jak rakieta normalnie jak w benzynce.Dzisiaj sprawdzilem kont wtrysku no i mam na rozgrzanym ladnie 000 / 001 czyli napewno do regulacji czy przez ten zle ustawiony kont moze byc taki mol.A rozrzad zmieniany przez pozal sie boze kolege ktory nawet waga nie mial.A i jeszcze jedno czy mozna zmienic obroty na jalowym na mniejsze moj ma pod wagiem 930 ale mnie wnerwia bo jak jade w miescie za kims to musze zredukowac na jedynke bo drugi bieg tag goni ze szlak mnie trafia no chyba ze takie obroty maja byc.
: pt sty 22, 2010 19:21
autor: italiano_83
speeder2222 pisze:ladnie 000 / 001 czyli napewno do regulacji czy przez ten zle ustawiony kont moze byc taki mol.
Zacznij od poprawnego ustawienia parametrów pracy silnika.. kąt w okolicach 50 ...
Tu wytłumaczone jest jak to zrobić ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166146
Pozostaje jeszcze pytanie czy rozrząd został poprawnie ustawiony...
speeder2222 pisze:na jalowym na mniejsze moj ma pod wagiem 930 ale mnie wnerwia
Czyli mieszczą się w zakresie 861-950 obr/min jaki zaleca producent ...
: pt sty 22, 2010 19:23
autor: damcio151
jaka dawka paliwa ?
: pt sty 22, 2010 19:28
autor: Shmatan
Obroty na jałowym jak najbardziej dobre - ja mam 900. Co do mulenia na niskich obrotach - po pierwsze nie powinno się cisnąć poniżej tych 2000, bo samochód strasznie w dupe dostaje (a zwłaszcza sprzęgło z dwumasem), a po drugie nigdy Ci tdi nie będzie jechało jak rakieta do 2k, bo turbina nie może się dość rozpędzić. Dlatego prosta zasada - jak rozgrzany to nie schodź poniżej 2000k, to i silnik będzie szczęśliwszy, i Tobie się będzie lepiej jechało
: pt sty 22, 2010 20:05
autor: speeder2222
Ja nie katuje silnika chodzi mi o zrywnosc i bieg jalowy u mnie jest z tych 900 paru obrotow po wciscnieciu w glebe pedalu jest takie bluuuuuuuuu i tak w kolko oczywiscie na jalowym a u kolegow jak depne na jalowym to moment obroty lapie jak strzala.