Podgrzewanie płynu - grzałki, temperatura silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gebi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sie 01, 2006 12:14
Lokalizacja: Sejny

Podgrzewanie płynu - grzałki, temperatura silnika

Post autor: Gebi » pt sty 22, 2010 10:34

Witam Wszystkich!
Jak w temacie proszę o poradę jak sprawdzić grzałki płynu chłodzącego oraz czy działają przekaźniki do tych grzałek i gdzie się znajdują (auto MKIV - ALH) Ponieważ pomimo panujących mrozów myślę, że 17 km do 80-90st to za długo. Termostat wymieniony w ubiegłym roku więc raczej powinien być dobry. Wiem, że temat był trochę wałkowany ale w mojej ocenie pozostaje nie do końca rozwiązany. Może jakieś kompendium wiedzy w tej sprawie krok po kroku uda się stworzyć. pozdrawiam serdecznie i z góry dzięki za podpowiedzi :pub:



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pt sty 22, 2010 14:14

to są te trzy Obrazek jak otworzysz maskę to tak od akumulatora w lewo, znajdziesz na pewno.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt sty 22, 2010 14:18

Przeczytaj ten temacik ... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ece+cieczy :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Gebi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sie 01, 2006 12:14
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Gebi » pt sty 22, 2010 14:29

poolak2006 pisze:to są te trzy [url=http://images35.fotosik.pl/105/5366ced1a8a053f0m.jpg]Obrazek[/URL] jak otworzysz maskę to tak od akumulatora w lewo, znajdziesz na pewno.
wiem gdzie są grzałki ale nie wiem gdzie są przekaźniki do nich???

[ Dodano: 22 Sty 2010 14:35 ]
Spoko wszystko się wyjaśniło, znalazłem przekaźniki od grzałek (są w obudowie nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego) i jeden był za lekko wciśnięty w gniazdo. Po dociśnięciu grzeje elegancko, swoją drogą wiecie jak najlepiej sprawdzać te grzałki? mianowicie przyłożyć palec do króćca gdzie są zamontowane (widoczne na zdjęciu powyżej) albo do samych grzalek, ale ostrożnie bo mnie poparzyło :grin: , to chyba jest spoko:)



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pt sty 22, 2010 15:42

No takie dotykanie nie jest zbyt bezpieczne, bo one nagrzewają się do bardzo dużych temperatur :bigok:



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt sty 22, 2010 23:26

Kolego Gebi gdybyś przeczytał to co dałem to wiedziałbyś ,że sprawdza się je bez kłopotów zwykłym omomierzem :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » sob sty 23, 2010 10:41

Gebi pisze:swoją drogą wiecie jak najlepiej sprawdzać te grzałki?

Podłącz bezpośrednio z akumulatora + na grzałkę (tylko nie zrób spięcia). I po chwili jak będziesz słyszał jak woda się gotuje tzn., że jest ok.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości