Strona 1 z 1

Nabytek na handel i dzwiny brak mocy

: czw sty 21, 2010 23:25
autor: PinkFloyd
Kupiłem okazyjnie na handel MK IV TDI z 99r AHF za śmieszne 9 tys zł ( zarejestrowane ) ale ponoć uszkodzone- nikt nie mógł naprawić brak mocy. Samochód bezwypadkowy, na vagu zero błędów ( logów nie zamieszczam bo sa ok ) logi grupa 011 ładnie trzyma 0,948 bara, przepływka ok, grupa 008 nie tnie dawki, opory toczenia sparwdzone, nie ubywa oleju, kąt wtrysku trochę za mały 28 ale ustawie, chodzi cicho i równo ale ma kompletny brak mocy, chodzi jak typowi SDI do 100km/h w 17 s :grrr: , korekcje wtrysków +1,09, -0,98, -091, -0,87 wiec ok ,filtry wymienione, nie wiem czy kompresji nie trzyma, albo pompa wtryskowa kaput, bo nie mam juz siły ale mimo tego złego kata zapalił bez problemu przy -15st , nie kopci ani na czarno ani na biało, katalizator wyciełem, płynów nie ubywa wiec co tu jeszcze sprawdzić :crazy: oprócz kąta wtrysku i ustawienia rozrządu. Jak będą ok to chyba pompę wyrzuce na stół. Dzięki za pomoc :pub: Jakies fatum czy co :panna:

: czw sty 21, 2010 23:48
autor: kaca
pewnie nie pomogę, ale jak mój AJM stracił moc to okazało się że rura od intelcoolera zsunęła i ledwo 120 ciągnął, ale to na kompie wskazało jakiś błąd.

: czw sty 21, 2010 23:56
autor: PinkFloyd
kaca pisze:pewnie nie pomogę, ale jak mój AJM stracił moc to okazało się że rura od intelcoolera zsunęła i ledwo 120 ciągnął, ale to na kompie wskazało jakiś błąd.
ale tu cisnienie doładowania jest ok

: pt sty 22, 2010 00:53
autor: edzio
Kąt wtrysku zmienia się przy obciążeniu?

: pt sty 22, 2010 01:03
autor: KrzychuKrzys
Dziwna sprawa... tak więc na początek zadam ci kilka głupich pytań żeby nie było że w tą całą sprawę wkradł się jakiś czeski błąd. :bajer:

Rozumiem że dawka ustawiona jest dobrze?
Ciśnienie sprawdzałeś przez komputer z mapsensora podczas jazdy?
Piszesz że ma 0.95... czy przypadkiem ciśnienie pokazywane na kompie to ciśnienie w dolocie + ciśnienie atmosferyczne?
Może być nawet taka faza że ktoś włożył do niego ECU z innego silnika. Sprawdzałeś numery?
Może pompa jest ostro wydupcona i nie tłoczy paliwa?
Spróbowałeś zaślepić EGR? Może być tak że na kompie nie pokaże błędu bo pompka sterująca jest ok, ale zawór może być zapieczony i cały czas jeździ z otwartym.
Ewentualnie ktoś wcisnął kulkę do wężyka od EGR i takie fazy wychodzą.
A może wtrysk sterujący umarł?

: śr sty 27, 2010 23:37
autor: kosiorKS
to cos jak mój i co to moze byc

: śr sty 27, 2010 23:43
autor: PinkFloyd
kosiorKS pisze:to cos jak mój i co to moze byc
egr zaślepiono , zmieniono filtr paliwa, kąt wtrysku nie zmieniał się w czasie jazdy, podmieniłem pompe wtryskową i ustawiono ja prawidłowo i jeździ jak trzeba :grin: i idzie do żyda :jezor: Dzięki za zainteresowanie :pub:

: śr sty 27, 2010 23:46
autor: edzio
PinkFloyd pisze:kąt wtrysku nie zmieniał się w czasie jazdy
czyli trafiłem :bajer:

: śr sty 27, 2010 23:48
autor: PinkFloyd
edzio pisze:
PinkFloyd pisze:kąt wtrysku nie zmieniał się w czasie jazdy
czyli trafiłem :bajer:
nie chciałęm grzebac sie z nią i dostałem uzywkę za 350zł i koszt naprawy wraz z zakupem auta zamknął się w 9350zł :food:

: czw sty 28, 2010 00:06
autor: kosiorKS
zrobiłem to co mówiłes zostało tylko wyciąc katalizator ale nie ma poprawy

: czw sty 28, 2010 13:27
autor: PinkFloyd
kosiorKS pisze:zrobiłem to co mówiłes zostało tylko wyciąc katalizator ale nie ma poprawy
Podjedziesz to sie obluka porządnie co i jak, usatwi sie kąt wttysku, zaslepki EGR i itd.