Strona 1 z 1
Kolektor ssący
: śr sty 20, 2010 22:54
autor: Toledziak
Panowie, potrzebna mi jest mała wiedza, czy kolektor ssący od silnika BLS podejdzie do ATD
??
: śr sty 20, 2010 23:08
autor: arwam
Toledziak, daj foto tego kolektora od strony głowicy to Ci powiemy.
: śr sty 20, 2010 23:10
autor: Toledziak
Oto on
: śr sty 20, 2010 23:23
autor: borat
ze sie zapytam,a po co chcesz to tam pchac?
: śr sty 20, 2010 23:24
autor: Michał_1977
Porównaj sobie
BLS
ATD
Niestety trochę się różnią...
: śr sty 20, 2010 23:28
autor: Toledziak
borat, mam pewnego plana co do dolotu
: śr sty 20, 2010 23:31
autor: Michał_1977
No to uchyl rąbka tajemnicy
...sam ciekaw jestem...
: śr sty 20, 2010 23:34
autor: Toledziak
Standardowa operacja, nic wielkiego, chce zrobić fmic, wywalić egr fizycznie i myśląc o takim ssącym, mam na myśli lepsze (ponoć) napełnianie cylindrów powietrzem. W końcu po coś podobny ssący jest w ASZ/ARL. Po prostu po kolei przygotowuję się do programu. W następnej kolejności idą heble. Sam soft to ostatni punkt na liście.
: śr sty 20, 2010 23:43
autor: Michał_1977
Toledziak, ambitne plany
Powodzenia
...
: śr sty 20, 2010 23:47
autor: Toledziak
Praktycznie takie jak wielu Forumowiczów. Dlatego póki co truje wielu z nich moimi pytaniami. Wole sie najpierw przygotować od strony teorii i powoli kompletować graty, niż wszystko robić na wariata i w sposób chaotyczny (najpierw soft itd, a potem jak heble nie dają rady to o nich, wole po kolei). Wiem jaką moc chce, ale jak wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia. Stąd też wole kupić coś troche na wyrost, żeby potem nie wyskakiwać znów z kasy.
: śr sty 20, 2010 23:52
autor: arwam
Toledziak, spróbuj czegoś takiego jak u mnie.
jeśli masz MK4 to masz gruszkę od turbiny która wisi pod turbinąi nie będziesz miał takich kombinacji jak u mnie .
różnica jest ogromna. ja już bym nie wrócił do ori kolektora.
wbrew opiniom obiegowym turbo wstaje znacznie szybciej i jest lepsza odpowiedź silnika na wciśnięcie pedału gazu nawet przy obrotach rzędu 1000rpm pod obciążeniem.
[ Dodano: 20 Sty 2010 22:58 ]
co do tematu to do samej głowicy powinien dać się przykręcić ale będzie przy nim sporo rzeźby i to podejrzewam że stopień trudności będzie większy niż przy montarzy kolektora z SDI czy zwykłego Diesla jak u mnie.
: czw sty 21, 2010 00:01
autor: Michał_1977
Toledziak, nie czytałem w całości,ale powinno Cię to zainteresować,bo jest coś o zmianie kolektora...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138630
: czw sty 21, 2010 07:59
autor: Toledziak
No pewnie,że zainteresuje
dzięki za przypomnienie o nim
Nota bene kiedyś się w nim wypowiedziałem, z marnym skutkiem