Kolektor ssący

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Kolektor ssący

Post autor: Toledziak » śr sty 20, 2010 22:54

Panowie, potrzebna mi jest mała wiedza, czy kolektor ssący od silnika BLS podejdzie do ATD :) ??



arwam

Post autor: arwam » śr sty 20, 2010 23:08

Toledziak, daj foto tego kolektora od strony głowicy to Ci powiemy.



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » śr sty 20, 2010 23:10

Oto on
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » śr sty 20, 2010 23:23

ze sie zapytam,a po co chcesz to tam pchac?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14141
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sty 20, 2010 23:24

Porównaj sobie
BLS
Obrazek

ATD
Obrazek

Niestety trochę się różnią...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » śr sty 20, 2010 23:28

borat, mam pewnego plana co do dolotu :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14141
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sty 20, 2010 23:31

No to uchyl rąbka tajemnicy :bajer: ...sam ciekaw jestem...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » śr sty 20, 2010 23:34

Standardowa operacja, nic wielkiego, chce zrobić fmic, wywalić egr fizycznie i myśląc o takim ssącym, mam na myśli lepsze (ponoć) napełnianie cylindrów powietrzem. W końcu po coś podobny ssący jest w ASZ/ARL. Po prostu po kolei przygotowuję się do programu. W następnej kolejności idą heble. Sam soft to ostatni punkt na liście.
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 23:38 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14141
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sty 20, 2010 23:43

Toledziak, ambitne plany :food:
Powodzenia :bigok: :pub: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » śr sty 20, 2010 23:47

Praktycznie takie jak wielu Forumowiczów. Dlatego póki co truje wielu z nich moimi pytaniami. Wole sie najpierw przygotować od strony teorii i powoli kompletować graty, niż wszystko robić na wariata i w sposób chaotyczny (najpierw soft itd, a potem jak heble nie dają rady to o nich, wole po kolei). Wiem jaką moc chce, ale jak wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia. Stąd też wole kupić coś troche na wyrost, żeby potem nie wyskakiwać znów z kasy.
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 23:48 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » śr sty 20, 2010 23:52

Toledziak, spróbuj czegoś takiego jak u mnie.
jeśli masz MK4 to masz gruszkę od turbiny która wisi pod turbinąi nie będziesz miał takich kombinacji jak u mnie .
różnica jest ogromna. ja już bym nie wrócił do ori kolektora.
wbrew opiniom obiegowym turbo wstaje znacznie szybciej i jest lepsza odpowiedź silnika na wciśnięcie pedału gazu nawet przy obrotach rzędu 1000rpm pod obciążeniem.

[ Dodano: 20 Sty 2010 22:58 ]
co do tematu to do samej głowicy powinien dać się przykręcić ale będzie przy nim sporo rzeźby i to podejrzewam że stopień trudności będzie większy niż przy montarzy kolektora z SDI czy zwykłego Diesla jak u mnie.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14141
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sty 21, 2010 00:01

Toledziak, nie czytałem w całości,ale powinno Cię to zainteresować,bo jest coś o zmianie kolektora...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138630


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » czw sty 21, 2010 07:59

No pewnie,że zainteresuje :) dzięki za przypomnienie o nim :pub: Nota bene kiedyś się w nim wypowiedziałem, z marnym skutkiem :)
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 08:03 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości