Strona 1 z 1

kat wtrysku prośba o szybką ocene

: wt sty 19, 2010 12:27
autor: kamilo22
witam prosiłbym o szybka ocene kąta wtrysku czy jest dobry czy do poprawy?? Obrazek

: wt sty 19, 2010 12:29
autor: SToRM
troche przyspieszony - ale genralnie w normie. Ja bym nie ruszal :bigok:

: wt sty 19, 2010 12:32
autor: kamilo22
a może powodowac np wieksze żuzycie paliwa albo dymienie albo jakies inne skutki uboczne ??

: wt sty 19, 2010 12:32
autor: antojuja
u mnie jest 54-57 i jest ok wiec nie ruszaj go

: wt sty 19, 2010 12:32
autor: mariachi
SToRM pisze:troche przyspieszony - ale genralnie w normie. Ja bym nie ruszal :bigok:
dokładnie, nie dotykałbym
lepiej jest ciut wcześniejszy niż opóźniony
Też mam podobnie ustawione

[ Dodano: 19 Sty 2010 11:33 ]
kamilo22 pisze:a może powodowac np wieksze żuzycie paliwa albo dymienie albo jakies inne skutki uboczne ??
nie , raczej same pozytywy , lepsze zapalanie itp

: wt sty 19, 2010 12:35
autor: kamilo22
ok dzięki czyli jak mówiecie że ok to można zamknąć i wyrzucić do kosza
p.s mariachi jestes z bb ??

: wt sty 19, 2010 12:35
autor: antojuja
kamilo22 pisze:a może powodowac np wieksze żuzycie paliwa albo dymienie albo jakies inne skutki uboczne ??
nie, jedynie moze byc delikatnie glosniejszy ale to nie kazdy wychwyci

: wt sty 19, 2010 12:50
autor: mariachi
kamilo22 pisze:ok dzięki czyli jak mówiecie że ok to można zamknąć i wyrzucić do kosza
p.s mariachi jestes z bb ??
jestem

: wt sty 19, 2010 18:09
autor: golfer_1984
A jak kąt jest np. 28-30 to ma taki wynik na większe spalanie??

: wt sty 19, 2010 20:58
autor: munior
golfer_1984 pisze:A jak kąt jest np. 28-30 to ma taki wynik na większe spalanie??
O ile w ogóle to przez chwilę na zimnym pewnie tak .Po nagrzaniu silnika kąt i tak reguluje komp.Ale z tak opużnionym statycznym może gorzej palić na zimno.Regulacja kąta 10 minut jak masz Vaga

: czw sty 28, 2010 22:16
autor: rozyk_l
trochę odświeżę temat. dziś byłem na małej diagnostyce i się okazało że kąt wtrysku wynosi ,jak powiedział gość, 0.2. nijak to się ma do waszych wyników pozatym dziesiąte części? chyba to wygląda na 02 czyli po prostu 2? stąd ciężke odpalanie rano? czy kąt wtrysku się rozregulowuje wraz z przebiegiem i trzeba go częściej ustawiać niż rozrząd?