Strona 1 z 1

: wt sty 19, 2010 11:17
autor: Adamm
a gruszka jest sprawna? moze to ona sie przycina

no i przede wszystkim LOGI

: wt sty 19, 2010 12:42
autor: antojuja
moze byc tak ze kat zawalony lub czujnik cisnienia a raczej wezyki do map sensora do sprawdzenia

: wt sty 19, 2010 13:13
autor: antojuja
w afn jest map sensor w ecu zamiast czujnika cisnienia na rurze przed kolektorem ssacym jak np w asv, w golfie wezyk biegnie od IC do map sensora podejrzewam ze w pasku tez tak jest, b.czesto te wezyki sie przecieraja przechodzac przez sciane grodziowa w kierunku ecu i wtedy cisnienie ucieka ecu dostaje dane bledne ze male cisnienie i notlauf gotowy

: wt sty 19, 2010 14:27
autor: To_mas
belcho99, może daj logi a nie kombinuj co ?
bo tak to narobisz sobie tylko większych wydatków :P

: wt sty 19, 2010 15:30
autor: Porfiry
A ja mam trochę inne pytanie ale na temat..
Zimowa aura sprzyja zapiekaniu się kierowniczek turbiny.. czy po rozgrzaniu silnika i prze gazowanie na każdym biegu przy wciśniętym sprzęgle ma jakikolwiek sens?

: wt sty 19, 2010 16:14
autor: homsky
Porfiry pisze:czy po rozgrzaniu silnika i prze gazowanie na każdym biegu przy wciśniętym sprzęgle ma jakikolwiek sens?
Przegazowaie na wcisniętym sprzęgle na każdym biegu ??? Nie bardzo rozumiem co masz na myśli....
belcho99 pisze:logów nie zrobię bo diabli wzieli laptopa dysk się zjarał i mam tylko skanerek. A inna sprawa że nie umiem jeszcze .
Najpierw zrób logi , bo tak to bedziemy zgadywac, przyczyn moze byc baaardzo wiele i każda z tych przyczyn bedzie wywalała błąd 575
belcho99 pisze:a podobno samemu nie da rady zrobić. . .
da rady

: wt sty 19, 2010 16:44
autor: To_mas
Porfiry pisze:A ja mam trochę inne pytanie ale na temat..
Zimowa aura sprzyja zapiekaniu się kierowniczek turbiny.. czy po rozgrzaniu silnika i prze gazowanie na każdym biegu przy wciśniętym sprzęgle ma jakikolwiek sens?
wątpie by wtedy łopatki pracowały w takim stopniu jak podczas jazdy :P
belcho99 pisze:ogów nie zrobię bo diabli wzieli laptopa dysk się zjarał i mam tylko skanerek. A inna sprawa że nie umiem jeszcze :jezor: a podobno samemu nie da rady zrobić. . .
nie zrobisz to sie długo nie dowiesz co jest nie tak...

: wt sty 19, 2010 17:10
autor: ZbyszekGolf
Witam jedz golfem na trase przeciągnij go na kazdym biegu do 3.5 4.0tysiące obrotów przez jakiś czas jedz szybciej jak 120-130 powinno pomóc

: wt sty 19, 2010 20:45
autor: munior
Widać jak na dłoni przeładowanie do 1,3 bara a komp chce góra 0,95bara.Efekt notlauf.Dorażna naprawa na szybko :"bajpas"ciśnienie doładowanie będzie ograńczone do ok.0,6 bara ale nie będzie trybu awaryjnego.Posprawdzaj wężyki przy n75 lub go wymień

: wt sty 19, 2010 23:04
autor: homsky
belcho99, log droche do kitu , bo pedał w podłoge dałeś dopiero powyżej 2000obr , na przyszłośc loguj z pedałem w podlodze od minimum 1500obr , to tak na przyszłość....

a co widac w logu , jak pisał munior, standartowe przeładowanie, którego nie potrafi turbina zbić ...

poisałeś że N-75 był podmieniany , turbina czyszczona , czy kierownice dobrze zlozyliście , nie ruszaliście przypadkiem regulacji sztangi ???

zrób dodatkowo log 011 dynamiczny ze zdjętym węzykiem z gruszki turbiny - zobaqczymy co wyjdzie , jesli sie da zrób log statyczny 011 Basic Settings - loguj przez 40-60 sekund
munior pisze:.Dorażna naprawa na szybko :"bajpas"ciśnienie doładowanie będzie ograńczone do ok.0,6 bara ale nie będzie trybu awaryjnego.
Sprawa nie dotyczy 1Zeta tylko AFNa , także myk z bajpasaem odpada :dol: :dol: :dol:
belcho99 pisze:Mam duży problem z AFNem kolegi