Strona 1 z 1
					
				POMPA WTRYSKOWA NA MROZACH
				: wt sty 19, 2010 10:11
				autor: djbolek
				Witam mam problem z Golf-em jak jest tam na zewnątrz jakieś -6 to pali jak strzała ale jak jest w nocy poniżej -12 i niżej to problem tkwi ze nie zaciąga paliwa. Odpali i pochodzi chwile(zaciągnie paliwo te które jest w rurce od pompy za filtrem i zapowietrza się dalej nie ciągnie. Co to morze być? Zaworek zwrotny siedzi pomiędzy pompa a filtrem, układ uszczelniony nowe zaciski. W czym jest problem.
			 
			
					
				
				: wt sty 19, 2010 10:26
				autor: edzio
				Problem jakości paliwa.
			 
			
					
				
				: wt sty 19, 2010 10:37
				autor: djbolek
				Nie możliwe paliwo jest z dobrego państwowego ORLENU nie prywaciarza i na dodatek dodaje uszlachetniacz Xeramic do ropy które pozwala wytrzymać ON do -40. Filtr paliwa nowy. Jak zdejmie rurkę od pompy za zaworkiem i trochę zaciągnę paliwo ustami to powoli po pyrkocze i jakoś zaciągnie. I zaciąga jakoś z filtra z powietrzem. Jak rano go się dziwnym sposobami odpali to do wieczora już odpala bez problemu. Tylko po nocy są problemy.
			 
			
					
				
				: wt sty 19, 2010 11:32
				autor: t0mal
				Paliwo gęstnieje, problem w przewodach, zobacz czy np te przy baku nie są spękane na końcach.
			 
			
					
				
				: wt sty 19, 2010 11:37
				autor: djbolek
				Nie nie są pęknięte. Rurki są poprawione i uszczelnione. To co mam benzyny dolać do ropy? Nie s koliduje to z uszlachetniaczem? Czy co mam zrobić? Dodam ze samochód stoi pod tzw chmurką.
			 
			
					
				
				: wt sty 19, 2010 11:39
				autor: Bartek_R
				A dawno był filtr wymieniany? Może już się parafiny nazbierało i trzeba to z puścić u mnie tego syfu było pół słoika trochę wody i coś jak rosół, a to że paliwo z orlenu nie oznacza ze jakieś cudowne jest, kumpel pracował na stacji orl.. to wiem co tam się modzi, przy czym nie mówię że na każdej stacji tak jest
			 
			
					
				
				: wt sty 19, 2010 11:42
				autor: t0mal
				Filtr jest napełniony? Objawy są podobne jak przy pustym filtrze, albo całkiem zapchanym.
Co do paliwa to zmień stację, ja miałem podobne jaja jak V-Powera zalałem, auto udało się odpalić z kabli.
			 
			
					
				
				: wt sty 19, 2010 11:54
				autor: djbolek
				Mi się zdaje jak mało trochę jest paliwa w baku to cofa się powrotna strona do baku i bo mi się wydaje ze zaworek powrotny(zaworek podgrzewacza w filtrze) otwiera się od mrozów a z tego co wiem wtedy rurka powrotna nie jest zanurzona w paliwie bo jest krótsza od tej co zasysa.  A filtr był przed zima wymieniony. Jak czasami zaciągnę ustami paliwo to idzie przez filtr nie gęstnieje.
			 
			
					
				
				: wt sty 19, 2010 12:00
				autor: t0mal
				W baku jest smok, jak jest pęknięty to pojawiają się problemy z paleniem przy małej ilości paliwa i przymula silnik podczas jazdy 
[ Dodano: 19 Sty 2010 11:01 ]
Zaworek możesz podmienić, nie jest drogi.
			 
			
					
				
				: wt sty 19, 2010 12:13
				autor: djbolek
				Zaworek jest sprawny sprawdzałem a smog to skąd tam mógł się pojawić? Bak przed zimą był czyszczony i płukany. Jak odpali i przepompuje to wszystko to nie ma problemu później idzie jak burza nic nie zamula.
			 
			
					
				
				: wt sty 19, 2010 12:22
				autor: Druidionin
				Wywal zaworek i wstaw filtr bez...
Dużo masz tego paliwa? Zimą nie powinno go być w baku mniej jak 10l. Wytrąca się woda z oparów i może przymarzać w przewodach...
Posprawdzaj szczelność przewodów paliwowych idących do silnika i z powrotem...
			 
			
					
				
				: wt sty 19, 2010 13:03
				autor: djbolek
				Przewody paliwowe sa ok. Nowe obejmy wszędzie na powrotnych i zasysających. W baku jest jakieś 15l a po za tym jeżdżę praktycznie na pelnym baku a temat zaworka to nie bardzo bo pompę przelatuje sobie swobodnie przez pompę na powrót wiem bo dmuchałem. Dlatego zastosowałem zawór. 
[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 13:15 ]
Co możne być bo już czasami mam dosyć go. Pompa traci ciśnienie przy niskich temp? Bo jak zimno mocno np -15 to to się dzieje a jak jest jakieś -6 to jest dobrze.