GOLF III 1.9 TDI Problem z Napinaczem do paska klinowego.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

GOLF III 1.9 TDI Problem z Napinaczem do paska klinowego.

Post autor: golfikdina » pn sty 18, 2010 00:31

Witam wszystkich miłośników vw.
Mam mianowicie problem z moim autkiem Golf 1.9 TDI 90km 95r.
Jak silnik jest włączony coś mi czeszczy tzn mechanik mi powiedzial ze napinacz trzeba wymienic bo sie tam obija o cos i przez to cos stuka i czeszczy i przez to silnik glosno chodzi. Nie widzie zaradzić temu nie wymieniając tego napinacza. Dodam tylko ze mechanik przy wymianie rozrządu zauwazyl ze pasek klinowy byl naderwany to mi wymienił na nowy ale od kiedy to mam to nie wiem bo myślałem ze to tak silnik powinien chodzic a jednak nie . Nie wiem czy to wina mechanika czy to normalnie siadło bo siadło czy to trzeba podkręcic czy cos z tym zrobić , bo wiem ze najlepiej to wymienić ale chciałem się dowiedziec czy da sie coś z tym zrobć aby teog nie wymieniac czy jednak to jest konieczne ? Pozdrawiam i dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn sty 18, 2010 00:37

PASEK ROZRZĄDU
ROLKA NAPINAJĄCA
ROLKA PROWADZĄCA
+ pompa wody .... oto skład rozrządu
Koszta niewielkie ,, a powinieneś wymienić wszystko zwłaszcza jak mechanik zauważył i wymienił postrzępiony pasek...

Ps - pytanie tylko czy przy wymianie - nie przestawił mu się rozrząd o ząbek ...
Podjedź do kogoś kto siedzi w autach z grupy VAG ,, niech obejrzy . podepnie pod Vaga ...
Ostatnio zmieniony pn sty 18, 2010 00:38 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » pn sty 18, 2010 07:36

Ale rozrząd jest dobrze zalozony tylko jak wymieniał pompe napicznacze pasek itp to zauwazył ze pasek klinowy jest lekko naderwany i mi go też wymienił ale napianacz do paska klinowego nie wymienił i moze przez to mi teraz to tak czeszczy i stuka ta rolka napinająca pasek klinowy ?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn sty 18, 2010 09:32

Po to jest napinacz - by napinał - kup i montuj ... prosta sprawa kolego. Bo za jakiś czas znów pasek będzie do wymiany..


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pn sty 18, 2010 12:37

Pompa wody nie koniecznie bo w tym silniku nie jest napędzana paskiem rozrządu.
Ale kompletny rozrząd warto wymienić i mieć spokojną głowę.
Czyli do wymiany pasek,rolka prowadząca i napinająca.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » pn sty 18, 2010 13:22

OMG ja rozrząd wymieniłem
tylko napisałem ze jak wymieniałem rozrząd (kompletny ) to kościu zobaczył ze obok jest pasek klinowy i jest naderwany, rorząd jest nowy i jest z nim ok, chodzi mi o to ze wymienił mi pasek klinowy , a napiancza do paska klinowego nie, i mi chodzi o to czy idzie coś z tym zrobć aby napinacz się nie tłuk nie czeszczał pod czas pracy silnika ? NAPINACZ DO PASKA KLINOWEGO a nie rozrządu

[ Dodano: 18 Sty 2010 12:23 ]
pasek rozrządu jet w zupełnie innym miejscu niż pasek klinowy



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pn sty 18, 2010 13:58

Oki rozumiem :) chodzi o napinacz paska wielorowkowego do alternatora. Z tego co wiem to ten napinacz lubi hałasować i pomaga jedynie jego wymiana.Poszukaj na forum bo było o jego wymianie coś pisane.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » pn sty 18, 2010 14:18

a to jest on popsuty czy coś ? Bo tak myślałem aby kupić używany bo widzialem kilka takich ofert ale sie boje ze to samo będzie.



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pn sty 18, 2010 14:21

No tam w nim jest chyba jakieś sprzęgiełko i ono jak padnie to hałasuje.Jak kupisz używke to może być to samo , tyle że oryginał też tani nie jest :(


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » pn sty 18, 2010 14:31

100zł+ cena tak idzie ;/



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pn sty 18, 2010 14:41

EE no to tragedii jeszcze nie ma, ja słyszałem inne ceny powyżej 300 zł.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » pn sty 18, 2010 14:48

tzn nie wiem wlasnie dokładnie co bo cały napinacz to koszt okolo 200 a nawet te 300zł a rolka napinająca która jest na nim to tak 100-150zl i nie wiem teraz jak wymienie samą rolkę czy to pomoze



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pn sty 18, 2010 14:50

Jak wyciągniesz to pewnie sie okaże czy cały napinacz czy sama rolka.Ale w tej kwestii nie pomogę bo nie miałem z tym styczności.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » pn sty 18, 2010 14:57

Jak wyciągne to nie wloze juz z powrotek popsutej jak coś i dlatego chce wiedziec wcześniej aby nie płacić 2 raz za robociznę

[ Dodano: 18 Sty 2010 13:57 ]
Ale dzięki za pomoc ,czekam dalej moze ktoś inny będzie bardzije obeznany w tym



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 150 gości