Czy to padło turbo?
zapaliłem pewnego ranka po 2 dniach postoju na mrozie mojego diesla i pojechałem, po okolo kilometrze zorientowalem sie że jest jakiś słaby co się potwierdziło przy zwiększaniu obrotów powyżej 2 tys. - nie bylo czuc przyspieszenia jakie bylo (dzieki turbo).
po przejechaniu paru km zgasilem silnik i zapalilem ponownie wtedy już miał zwiększoną moc.
czy mam sie rozglądać za nową sprężarką ? a może szukać czegoś innego ?
pytanie dodatkowe to czy jeśli takie coś się powtórzy to czy mogę kontynuować jazdę czy bezwzględnie wyłączyć silnik i na warsztat ?
czy to turbo ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jeśli po ponownym odpaleniu moc wrócila to znaczy ze wcześniej złapał tryb awaryjny , trzeba by było podpiąc VAG i zczytac błedy jakie wyrzuci potem wykonac stosowne logi , bez tego trudno zgadywać co sie stało.bocznik pisze:czy mam sie rozglądać za nową sprężarką ? a może szukać czegoś innego ?
Sterowniki są na tyle "mądre" jeśli wykryją jakąś nieprawidlowość to przełączą sie w tryb awaryjny aby "chronić motor, także jazde kontynuować możesz, ale trzeba by było problem zdiagnozowaćbocznik pisze:pytanie dodatkowe to czy jeśli takie coś się powtórzy to czy mogę kontynuować jazdę czy bezwzględnie wyłączyć silnik i na warsztat ?
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Zaworki podcisnieniowe mogly pozamarzac...wtedy notlauf fizycznie wymuszony
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Jak koledzy już napisali, był to tzw. notlauf. jeżeli wpiszesz to hasło w wyszukiwarke, to dostaniesz dziesiątki stron o tym problemie
jeździj dalej, jeżeli się powtórzy (zwykle na wyższym biegu przy bucie do podłogi) - raczje przy większej prędkości rzędu 120km/h to będziesz myślał nad usunięciem przyczyny (n75, zapieczone łopatki), jeżeli to, to nie masz co się przejmować
a - i turbawka do wymiany na pewno od tego nie będzie
jeździj dalej, jeżeli się powtórzy (zwykle na wyższym biegu przy bucie do podłogi) - raczje przy większej prędkości rzędu 120km/h to będziesz myślał nad usunięciem przyczyny (n75, zapieczone łopatki), jeżeli to, to nie masz co się przejmować
a - i turbawka do wymiany na pewno od tego nie będzie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 157 gości