Strona 1 z 2

Mega spalanie 9l przy 90km/h

: sob sty 16, 2010 13:56
autor: mateuszrolza
Wiatam jezdze powoli i zaczelo mnie denerwoac spalanie. Zalalem full bak i ku mojemu zdziwieniu wyszlo 9.5 na 100 km!! Starsznie zaczol dymic. Z dawka na pompie niec nie robielem, troche peknieta jest membranka, nie wiem czy przez to jak myslicie??

: sob sty 16, 2010 15:42
autor: Haki
Jeśli nie masz wycieku :chytry: to stawiam albo na opisaną przez Ciebie membranę , albo rozrząd przeskoczył ..o ząbek - dwa i stąd takie akcje . Piszesz ,że dymi -- więc objaw się zgadza . Sprawdziłbym również stan wtryskiwaczy... oraz filtrów - powietrza i paliwa.

: sob sty 16, 2010 17:27
autor: Michał_1977
Haki, z uszkodzoną membraną nie dymiłby,tylko słabiej jechał i to na spalenie raczej by tak drastycznie nie wpłynęło,ponieważ zachowywałby się jak wolnossący diesel...co nie zmienia faktu,że jest do wymiany :bajer:
Raczej postawiłbym na lejące wtryski...wtedy dymi i pije jak smok :bigok: ...

: sob sty 16, 2010 19:57
autor: rafal13
Wiatm:

Powinien dymic na czarno znaczy to że pali za dużo paliwa czyli leją wtryski. Trzeba je sprawdzać pokoleji, i ten wtryskiwacz należy wymienić, lub wyszlifować igliczkę.

Pozdarwiam Rafał.

: sob sty 16, 2010 20:02
autor: ZbyszekGolf
Witam sprawdz wtryski czy nie leją pompę wtryskową rozrząd czy nie przeskoczył

: sob sty 16, 2010 20:16
autor: Ł-u-k-a-s-z
a dodatkowo uklad paliwowy czy masz szczelny :grin: do mi leja wtryski i furka podkrecona i sie zamykam w 8l

: sob sty 16, 2010 20:30
autor: ZbyszekGolf
Mogą być przewody przelewowe od wtrysków nieszczelne sprawdz szczelność całego układu paliwowego wymien filtr paliwa i powietrza

: sob sty 16, 2010 22:31
autor: ruini
U mnie przy tych objawach pomogło dolanie dużej dawki STP formula do diesli, problem ustąpił, choć wtrysków nie sprawdzałem

: pn sty 18, 2010 21:25
autor: bob-menck
mi też podobnie palił a wystarczyło tylko przewody gumowe wymienić bo miałm popekane :blush: całkowity koszt 9zł :goof:

: czw sty 28, 2010 19:38
autor: mateuszrolza
itam ponownie. Zamowilem dzis wtryski, te stare sprawdzalem i wydaja sie dobre.. Nie wiem co by jeszcze moglo z tym byc nie tak. Spalanie jest masakryczne. Rozrzad sprawdzalem kilka tygodni temu i powinien byc dobry. A wie ktos na temat pompy co by moglo sie tam zepsuc??

: czw sty 28, 2010 19:46
autor: Michał_1977
mateuszrolza pisze:wtryski, te stare sprawdzalem i wydaja sie dobre
Są dobre,czy Ci się wydaje :bajer: ?
Jak je sprawdzałeś?
mateuszrolza pisze:Rozrzad sprawdzalem kilka tygodni temu i powinien byc dobry.
Powinien być dobry,czy jest dobry :bajer: ?
mateuszrolza, pisz tak,żeby to miało ręce i nogi...

: czw sty 28, 2010 20:05
autor: mateuszrolza
Na takiej maszynie z zegarem sprawdzalem, Moim zdanie wtrsk powinien tak strzelac jak sie lekko nacisnie, a moje jednym ciagim pryskaja. No rozrzad byl pare tygodni temu pseskoczony o ząbek ale to zrobilem ale roznicy nie bylo. 1.6 diesel ten bez turbo (1v chyba) idzi duzo lepiej do przodu. moj jest taki zmulony;/

: czw sty 28, 2010 20:12
autor: Michał_1977
mateuszrolza pisze:moje jednym ciagim pryskaja.
To za psami nimi rzucać... :grin:
Wtrysk ma rozpylać na mgiełkę paliwo :bigok:
mateuszrolza pisze:1.6 diesel ten bez turbo (1v chyba)
Czyli JP.
1V ma turbo (patrz w mój profil :bajer: )

: czw sty 28, 2010 20:18
autor: mateuszrolza
A no tak pomyliłem sie:P Ale to tak szeroko ma rozpylis mgłę??