Znowu zapalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Znowu zapalanie

Post autor: jarciu » czw sty 14, 2010 17:32

Koledzy dziś dzwoniła do mnie żona z pracy, że moja bryka AJM nie chce odpalić. Kręcił ale nie chce zapalić. Zapalił dopiero za 4 razem. Ta sytuacja zdarza mi się co jakiś czas. Najpierw myślałem, że to paliwo schodzi ale sytuacja powtórzyła się pomimo tego, że po nocnym postoju odpalił za 1-szym razem a km później jak zagasiłem i chciałem zapalić to dopiero za 2 razem. Ciekawe czy to problem z paliwem czy np. imobilajzer ?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw sty 14, 2010 21:04

VAG i będziesz wiedział z czym to problem.. :bigok:

Wstępnie zobacz jak z paliwem.. czy się nie cofa , nie ma bombli powietrza itp.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Post autor: jarciu » pt sty 15, 2010 00:07

Kolega Mahoo z klubu sprawdzał ze mną VAGiem auto i wszystkie parametry silnika w normie. A jeśli chodzi i cofające się paliwo to nie widzę pęcherzy powietrza bo przewody są czarne i nic nie widać.



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt sty 15, 2010 00:39

skoro nie mozna winic swiec bo po nocy zapala to wypadaloby sie przyjrzec alarmowi lub imo, albo bateria w kluczyku pada


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Post autor: jarciu » pt sty 15, 2010 08:59

jak sprawdzić ten imo ?
czy z poziomu VAG da się go wyłączyć lub sprawdzić czy ma jakąś awarię?



_Michał_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn cze 29, 2009 00:22

Post autor: _Michał_ » pt sty 15, 2010 17:03

Spróbuj zobaczyć czy Ci klapa gasząca dobrze chodzi, ja miałem taką sytuację, że zgasiłem i później kręciło ale też nie mogłem odpalić i właśnie ta klapa była powodem, jak silnik zgasiłem to się zamknęła a później pod wpływem brudu już się nie otworzyła i auto nie paliło. Tutaj masz foto gdzie ona się znajduje http://uznam.net.pl/~mattpl/SNV10732.JPG



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt sty 15, 2010 18:59

Jeżeli klapa będzie zamknięta to silnik będzie dawał mniejszy opór czyli rozrusznik bedzie nim szybciej krecil.
Co do cofania sie paliwa to ajm ma przeciez pompe paliwowa która ma za zadanie wytworzyc wstępne ciśnienie dla paliwa. Może coś z tą pompa jest nie tak.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Post autor: jarciu » pt sty 15, 2010 22:00

jeśli to pompa paliwa to czemu raz wszystko jest ok np czy zimny czy ciepły czy stoi 1 dzień czy 5 minut to pali na dotyk. a innym razem nie pali



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » pt sty 15, 2010 22:04

Sprawdz czy paliwo sie czasem nie cofa zmierz ciśnienie paliwa moze immobilizer szwankować



jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Post autor: jarciu » pt sty 15, 2010 22:06

ta klapa to jest to co pokazuje ten gość palcem?



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » pt sty 15, 2010 22:31

jarciu pisze:ten gość palcem?
Gośc pokazuje cięgno od tej klapy.. A zaznaczony strzałką przewód należy zdjąc aby ją zobaczyć! :grin:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

triCKy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: czw lip 02, 2009 18:25
Lokalizacja: Ck

Post autor: triCKy » sob sty 16, 2010 10:45

ja tez mam ten problem w ajm'ie, tylko ze u mnie po nocy nie chce odpalić, sprawdzone świece wymieniona pompa, założony nawet zaworek zwrotny i nadal to samo...zaczarowany



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob sty 16, 2010 15:29

triCKy pisze:ja tez mam ten problem w ajm'ie, tylko ze u mnie po nocy nie chce odpalić, sprawdzone świece wymieniona pompa, założony nawet zaworek zwrotny i nadal to samo...zaczarowany
Odłącz wtykę od czujnika temperatury cieczy .. i zobacz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Post autor: jarciu » czw lut 11, 2010 17:31

Koledzy od miesiąca miałem spokój z odpalaniem po dłuższym postoju mojego AJM a teraz od dwóch dni znowu nie zapala za pierwszym razem, tylko za drugim. Czy w TDI PD np. ajm jest taka możliwość, żeby się paliwo cofało ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 185 gości