Po czyszczeniu turbo wypluło olej po 200km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Po czyszczeniu turbo wypluło olej po 200km

Post autor: Fucker » śr sty 13, 2010 23:31

Koledze zacinała się wajcha turbiny, więc oddał auto do mechanika.


Mechanik wyczyścił mu turbinę i kolega swoim AFN'em nie zrobił nawet 200 km. Zaczęła mu się świecić kontrolka oleju. Więc szukał przyczyny, okazało się, że z okolic turbiny wywaliło mu cały olej na osłonę pod silnikiem, całe wygłuszenie było nasączone olejem, dlatego też wcześniej tego nie zauważył, bo nie kapało na glebę. Ponownie oddał auto do mechanika gdzie mu czyścili turbo. Założyli mu NOWĄ TURBOSPRĘŻARKĘ. Kolega próbował się dopytać co było przyczyną, ale żadnych informacji mu nie udzielili.


Co to mogło być??

Dodam, że nie maiłem okazji zobaczyć tego wycieku.
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 23:46 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr sty 13, 2010 23:54

Fucker, moze zle skrecili przewod zasilajacy lub spust oleju


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » czw sty 14, 2010 00:09

Adamm pisze:moze zle skrecili przewod zasilajacy lub spust oleju

Tylko, że turbo chodziło do samego końca i pompowało dobrze. I po co by turbo na nowe wymienili?? Dostał fakturę na 3tyś zł. Nic nie musiał zapłacić, bo niby reklamacja po czyszczeniu.

Jedynie co zauważył, że jak odebrał pierwszy raz auto, zaraz po czyszczeniu to auto trochę kopciło już nie pamiętam na jaki kolor mi mówił. Ale przed czyszczeniem tego nie było.

Po prostu musieli coś "spaprać"
Ostatnio zmieniony czw sty 14, 2010 00:35 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw sty 14, 2010 00:13

Fucker pisze:Dostał fakturę na 300tyś zł
na prawdę drogie turbo :green_fuck:



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » czw sty 14, 2010 00:18

edzio pisze:na prawdę drogie turbo :green_fuck:
Cholera wie, ile liczyli za robociznę.

Ale widać, że turbawkę ma nową.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw sty 14, 2010 00:29

Fucker pisze:
edzio pisze:na prawdę drogie turbo :green_fuck:
Cholera wie, ile liczyli za robociznę.

Ale widać, że turbawkę ma nową.
zobacz cenę jeszcze raz ,ten samochód nie jest tyle warty :smoke: ,



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » czw sty 14, 2010 00:33

Witam nie 3000tyś tylko 3000zł a wg mnie napewno nie dokręcili jakiegoś przewodu i naciągneli kolege na wymianę turba



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » czw sty 14, 2010 00:37

Ehhhh :-( tyle to na pewno nie jest warte. Już skorygowałem.

Kolega nic nie musiał zapłacić. Za darmo mu to zrobili, ale nie chcą powiedzieć, co było przyczyną.



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » czw sty 14, 2010 00:42

Wg mnie nie dokręcili przewodów olejowych



arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 10:32

nie dokręcili przewodu spływu oleju.
ja bym nie odpuścił tylko im kazał pokryć koszta naprawy i oleju.
to ewidętnie wina mechaników bo gdyby silnik dostał oleju i zaczął wchodzić na obroty to można by mówić o przypadkowym zbiegu okoliczności ale nie przy czymś takim albo postanowili oszczędzić na uszczelkacz albo poprostu zwyczajnie nie dokręcili.
i powinien się domagać zwrotu starej turbiny.



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » czw sty 14, 2010 11:53

arwam,

Tak, tylko kolega jak zwykle miał szczęście, bo nic nie musiał zapłacić.Wszystko miał za FREE. Tylko pokazali mu fakturę ile ich to kosztowało.



arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 13:11

Fucker, chyba że tak ale i tak bym się domagał zwrotu turbiny lub przynajmniej dokładego wskazania przyczyny , i nie było by tego że jest naprawione.
na pytanie co było mechanik ma psi obowiązek wyjaśnić klientowi co było, nawet jheśli to była jego wina.
przecież nie ma ludzi nie omylnych, ja też się kiedyś uczułem i popełniałem błędy teraz jest ich znacznie mniej i naprawdę drobne ale przede wszystkim eksperymentuje na własnym aucie a nie klienta.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 14, 2010 13:16

arwam, dokladnie

tymbardziej ze jesli to byl brak oleju ( bo wywalilo) to ucierpiec mogla nie tylko sprezarka


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » czw sty 14, 2010 13:28

Adamm pisze:arwam, dokladnie

tymbardziej ze jesli to byl brak oleju ( bo wywalilo) to ucierpiec mogla nie tylko sprezarka
No właśnie, dlatego pokazali mu fakturę,że takie koszta ponieśli. Chłopak się ucieszył, ale nie jest chyba świadomy, że wałek mógł dostać z dupę, gładzie cylindrowe, panewki i wiele innych...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości