Strona 1 z 1

cieknie z dzwigni przyśpieszania zaplonu 1.6td

: śr sty 13, 2010 17:28
autor: JABcok20
wymieniony simering, wymieniona dzwignia na inną i nadal cieknie. gdzie można kupić to łożysko co znajduje sie w środku, może to z jego powodu cieknie?

: śr sty 13, 2010 18:42
autor: Michał_1977
JABcok20 pisze:wymieniony simering, wymieniona dzwignia na inną i nadal cieknie. gdzie można kupić to łożysko co znajduje sie w środku, może to z jego powodu cieknie?
JABcok20, powiem tak-ja to uszczelniałem kilka razy i zawsze był spokój tylko na chwilę...załatwiłem całą dźwignię i dopiero teraz jest git...
Łożysko niedostępne z tego co wiem...może przez serwis,a i to nie wiem czy od ręki...
Tak,to właśnie przez to łożysko cieknie,bo wałek ma w nim zbyt duży luz i o-ring momentalnie wysiada.
Jak wymieniłem całą dźwignię (i o-ringi),to jeżdżę już chyba 2gi miesiąc i jest spokój :bigok:

: śr sty 13, 2010 18:46
autor: JABcok20
mam dźwignie od 1.5 diesla. tam nie ma łożyska i jest oring, raczej to założe i zmienie reszte na nowszą z regulacją obrotów.
trzeba to jakoś konkretnie ustawić? bo tam sa frezy...

: śr sty 13, 2010 18:58
autor: Michał_1977
JABcok20 pisze:mam dźwignie od 1.5 diesla. tam nie ma łożyska i jest oring, raczej to założe i zmienie reszte na nowszą z regulacją obrotów.
trzeba to jakoś konkretnie ustawić? bo tam sa frezy...
Ważne jest odsadzenie tych krzywek,które wciskają cały mechanizm przyspieszacza.
Ja też chciałem zastosować taką dźwignię bez łożyska,ale inne było to odsadzenie...niestety,ten myk nie przejdzie...

: śr sty 13, 2010 19:12
autor: JABcok20
cholera znowu ściągać pompe... :crazy:

: śr sty 13, 2010 20:50
autor: Michał_1977
JABcok20 pisze:cholera znowu ściągać pompe... :crazy:
Jeśli Cię to w jakiś sposób pocieszy,to ja w tym celu z 5 razy zdejmowałem.Pożądany efekt przyniosła wymiana dźwigni,czyli j/w...