Strona 1 z 1
Zepsuty rozrusznik ???
: śr sty 13, 2010 16:44
autor: Maciek_Chełm
Witam:), wczoraj bedac w trasie skonczyla mi sie ropa silnik zgasl. Po wlaniu 10L, postanowilem naladowac akumulator na maxa no i zaczac go krecic ile sie da w celu odpowietrzenia silnika (jestem laikiem innej metody nie znam) dodam ze wczesniej ta medoda zakonczyla sie sukcesem. Akumulator naladowalem krecilem go ok 2min po czym uslyszalem dzwiek jak by zwarcia kontrolki zaczynaly przez chwile wariowac. Po ponownym przekreceniu zaplonu rozrusznik juz sie nie uruchamial, z poczatku myslalem ze szybko padl akumulator, ale jednak to nie bylo to. Pytanie moje brzmi co może byc przyczyna tej usterki? i jakie moga byc koszty naprawy.
Pozdrawiam Maciej K
: śr sty 13, 2010 18:02
autor: Rapix
od tego jest odpowiedni dział....
: śr sty 13, 2010 18:40
autor: cowboy
Maciek_Chełm pisze:krecilem go ok 2min po czym uslyszalem dzwiek jak by zwarcia
jezeli kręciłeś 2 minuty bez przerwy, to mogłes zajechać rozrusznik
kręci się po 10 sekund i potem 10 sedkund przerwa
: śr sty 13, 2010 19:00
autor: DANIEL LHR
rozrusznik do wyjecia i sprawdzenia
: śr sty 13, 2010 21:13
autor: Druidionin
Jeśli po przekręceniu kluczyka w celu kręcenie rozrusznikiem słyszysz tylko ciche buczenie, aku mógł dostać przerwy... Sprawdź, czy elektrolit nie jest czarny...
: śr sty 13, 2010 23:52
autor: wesol
jesli aku jest okej to prawdopodobnie przegrzal sie elektromagnes wyrzutnika co jest na rozruszniki a mianowicie jego uzwojenie wyrzucajace( to z grubszego drutu). Oczewiscie tez mogl pasc silni rozrusznika ale raczej nie sadze.
: czw sty 14, 2010 00:04
autor: poolak2006
A tak poza tym co pisali poprzednicy to na przyszłość jak ci braknie paliwka to zalej mu do filtru to nie będzie takich problemów z odpaleniem.