Strona 1 z 1

: wt sty 12, 2010 16:34
autor: daro1976
kropka do zbiornika paliwa

[ Dodano: 12 Sty 2010 15:35 ]
a czemu go zmieniałeś

: wt sty 12, 2010 17:56
autor: tberent
bo moze nie trzymał?? ja w mk2 wywaliłem i wsadziłem zwykły filtr bo miałem problemy z uciekającym paliwem, założyłem inny zaworek i było ok

: wt sty 12, 2010 20:42
autor: pakero
Również miałem podobny problem co tberent, zaworek był do du i nie trzymał przez co paliwo się cofało a ja do tego miałem kończące się aku i problem z odpaleniem gwarantowany. Kropka w stronę zbiornika z paliwem. Ma to znaczenie gdyż on ma zapobiegać cofaniu się paliwa do zbiornika z pompy. Jak w drugą stronę dasz to raczej nie spełni swego zadania. :bajer:

: wt sty 12, 2010 20:48
autor: ZbyszekGolf
Witam załoz zwykły filtr bedzie ok

: śr sty 13, 2010 00:09
autor: t0mal
Filtr paliwa to podstawa przed zimą, po roku jazdy wkład potrafi się zrobić czarny jak węgiel, drugie to sprawdź czy paliwo nie zamarza, ja zalałem tydzień temu Shella V-Power i przy -20 kasza się z niego zrobiła.

: śr sty 13, 2010 12:07
autor: tberent
ja generalnie polecam zamianę na filtr zwykły który jest tańszy i założenie zaworu zwrotnego za filtrem lub jak ktoś chce to pomiędzy filtrem a pompa, ja miałem taki metalowy który niestety poszedł z autem :( a był rozbieralny.

: śr sty 13, 2010 14:45
autor: komin
Najtaniej wyjdzie filtr z mk1 jest wkrecany :bajer:

: śr sty 13, 2010 18:55
autor: tberent
komin, tylko jeszcze podstawe trzeba mieć└ do niego ;P