Strona 1 z 1
Temperatura silnika
: pn sty 11, 2010 21:47
autor: macbat
Witam
mam problem od dawien dawna mianowicie caly czas temperatura silnika mi spada badz rosnie momentalnie czyli jade sobie jest 90 stopni po 1 sek jest zero i tak caly czas dopowiem jeszcze ze wcale nie musi byc to 90 np 50 i tez potrafi spasc do zera . komputer nie wykazal bledu profilaktycznie wymienilem czujnik g62 chyba ten od temperatury i termostat efekt? dalej to samo. prosze o pomoc

: pn sty 11, 2010 22:01
autor: MIT
Witam. To że widzisz jak wskazówka od temperatury pokazuje różne wartości w krótkim czasie nie oznacza i na pewno tak nie jest ze temperatura płynu tak skacze...stawiam na zaśniedziale styki bądź uszkodzony czujnik G2 odpowiedzialny za wskazania temp.na blacie.Połącz się z instruments i zobaczysz zapisany w sterowniku błąd właśnie tego czujnika G2.Pozdrawiam.
: pn sty 11, 2010 22:04
autor: macbat
MIT pisze:Witam. To że widzisz jak wskazówka od temperatury pokazuje różne wartości w krótkim czasie nie oznacza i na pewno tak nie jest ze temperatura płynu tak skacze...stawiam na zaśniedziale styki bądź uszkodzony czujnik G2 odpowiedzialny za wskazania temp.na blacie.Połącz się z instruments i zobaczysz zapisany w sterowniku błąd właśnie tego czujnika G2.Pozdrawiam.
wlasnie ten czujnik jest nowy pomylilem nazwe z g62 na g2 tak wiec juz nie wiem kolega mechanik tak igarazowy powiedzial ze to tez moze byc tablica zegarow ale cos mi sie nie chce wiezyc i mam pytanie dodatkowe czy mozna z tym jezdzic ? i czym to grozi jesli nie
p.s. komputer nie wykazuje bledu testowany w aso pod tym katem wiec odpada
dzieki !!!
: pn sty 11, 2010 22:23
autor: GoF
Też tak miałem. Temperatura nagle spadała do 0 a później gwałtownie rosła i tak w kółko aż się nie nagrzał do 90 stopni to już dalej pokazywał poprawnie. Podłączyłem kompa i był błąd czujnika temperatury ale za to np jak miałem na zegarach 60 stopni to na kompie pokazywał poprawnie. Więc myślałem, że uwalony jest czujnik od zegarów a ten do kompa jest ok (jeśli się nie mylę to w jednej obudowie są 2 czujniki - jak gadam głupoty to poprawcie mnie).
Poruszałem wtyczką od czujnika bo myślałem, że może tam nie łączy to było jeszcze gorzej i częściej wariował wskaźnik. Nie miałem jak przeczyścić styków bo słaby dostęp to parę razy zdjąłem i założyłem wtyczkę na czujnik i od tamtej pory problem się rozwiązał jest ok.
Można spróbować psiknąć tam jakimś płynem do styków bo może tam po prostu nie łączy.
: wt lut 16, 2010 21:09
autor: macbat
sorry za odgrzebanie ma ktos fote na silniku gdzie ten czujnik g2 jest dokladnie ?
: wt lut 16, 2010 21:39
autor: indyczes
Z tyłu pompy vacum-troche poniżej.
: wt lut 16, 2010 21:48
autor: Kulon
macbat pisze:sorry za odgrzebanie ma ktos fote na silniku gdzie ten czujnik g2 jest dokladnie ?
g62
