Strona 1 z 1
Coś dziwnie pyka pod maską pomocy
: ndz sty 10, 2010 15:46
autor: Rodrigo1988
Coś klika dziwnie pod maską. Dokładnie w tym miejscu co na zdjęciu. Co to jest ? Za co to odpowiada? Używałem opcji szukaj ale nie znalazłem. Pomocyyyyy
.
: ndz sty 10, 2010 15:56
autor: damian81Z
witam,ma tak cykac, tam masz zawor regulacji cisnienia doladowania, dla pewnosci tak to wygląda ?
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
: ndz sty 10, 2010 16:53
autor: michszym11970
Rodrigo1988 pisze:Co to jest ? Za co to odpowiada?
to jest zaworek N75, który steruje zaworem upustowym turbiny (westgate)
tutaj masz co to jest westgate:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=148018
: ndz sty 10, 2010 17:16
autor: Rodrigo1988
tylko chodzi o to że to tak nie cykało ... ;/ a teraz jak dam wiecej gazu na luzie tak około 2.5 tys obrotów to kontrolki zaczynają inaczej świecić. golfik jest coś chory i muszę go wyleczyć
: ndz sty 10, 2010 19:59
autor: michszym11970
Rodrigo1988 pisze:tylko chodzi o to że to tak nie cykało
cykanie tego zaworka wcale nie świadczy o tym, że jest uszkodzony, to jest normalne zjawisko, raz będzie cykał, raz nie
Rodrigo1988 pisze:a teraz jak dam wiecej gazu na luzie tak około 2.5 tys obrotów to kontrolki zaczynają inaczej świecić. golfik jest coś chory i muszę go wyleczyć
co się konkretnie dzieje? jakie kontrolki świecą? sprecyzuj w czym jest problem
: ndz sty 10, 2010 21:39
autor: damian81Z
Rodrigo1988, ma cykac jak nie cyka to nie pracuje
: wt sty 12, 2010 16:23
autor: Rodrigo1988
No ok troche dziwi mnie to że jesli wcześniej nie cykało a teraz cyka to nadal jest dobrze. A dlaczego jak dam mu gazu tak do 2.5 tysięcy obrotów to kontrolki w liczniku , światła, oświetlenie pokrętełek i przełączników zaczyna nagle mocniej świecieć a jak ujmę gazu to świeci słabiej ? no chyba że też tak musi ... ;/ ale tak nigdy nie było... czy ten przekaźnik może mieć coś z tym wspólnego ?
: wt sty 12, 2010 16:26
autor: Mako
u mnie też cyka od przekręcenia kluczyka do zgaszenia i to jest normalne zjawisko
Pozdrówki
: wt sty 12, 2010 16:27
autor: damian81Z
moze wczesniej nie zwróciles na to uwagi, a co kontrolek to sprawdz ładowanie jakie masz na luzie i przy 2500obr/min
: wt sty 12, 2010 20:28
autor: michszym11970
Rodrigo1988 pisze:czy ten przekaźnik może mieć coś z tym wspólnego ?
jak wcześniej pisałem, to jest zaworek sterujący turbiną i napewno nie ma nic wspólnego z kontrolkami
Rodrigo1988 pisze:A dlaczego jak dam mu gazu tak do 2.5 tysięcy obrotów to kontrolki w liczniku , światła, oświetlenie pokrętełek i przełączników zaczyna nagle mocniej świecieć a jak ujmę gazu to świeci słabiej ?
tak, jak napisał kolega
damian81Z, ewidentnie masz problem z ładowaniem, możliwe, że szczotki w alternatorze się kończą lub regulator napięcia siada, zmierz sobie napięcie ładowania zwykłym miernikiem, albo jeśli masz możliwość, to podłącz pod VAG-a, tak też można sprawdzić, przy okazji skasujesz błąd 1117(Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF, Sygnał ładowania generatora terminala DF), podejrzewam, że taki się pojawił
: wt sty 12, 2010 20:33
autor: ZbyszekGolf
Witam sprawdz szczotki regulator napięcia a zawór ma tak cykać