Problem z ustawieniem kąta wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
przemekkum
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: śr maja 03, 2006 13:33
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Problem z ustawieniem kąta wtrysku

Post autor: przemekkum » ndz sty 10, 2010 15:37

mam problem z ustawieniem kąta wtrysku. podepne wszystko i gdy wejde do grupy 000 wcisne GO silnik zmienia prace i gasnie. co to moze byc??


jest ibi ale juz nie dlugo i chyba znow golf :P golf golf i zabawa sie zaczela

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279740

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sty 10, 2010 15:51

dziwne (jeszcze sie nie spotkałem z czymś takim) a w innych grupach tez sie tak dzieje ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 10, 2010 16:01

przemekkum, a jak wejdziesz w grupe 04 i przejdziesz na BS to tez glupieje?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
przemekkum
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: śr maja 03, 2006 13:33
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: przemekkum » ndz sty 10, 2010 20:14

w sumie juz mniej wiecej doszedlem. motor byl za malo rozgrzany a zeby odpalic wypinalem wtyczke od temperatury.
takie cos mi wyszlo. motor po podpieciu czujnika temeteratury nie chce odpalac. pompe wiem ze musze dac do przodu prawda??

Obrazek


jest ibi ale juz nie dlugo i chyba znow golf :P golf golf i zabawa sie zaczela

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279740

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 10, 2010 23:41

przemekkum, no i to sporo, az pojawi sie zakres kata wtrysku ok 45 - 50 w drugim polu od lewej

poki co masz 000

tylko najpierw sprawdz czy rozrzad jest ok spiety


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » ndz sty 10, 2010 23:46

przemekkum, na nie rozgrzanym też powinien ci jakieś jednostki pokazać, a tu nic same 000



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » ndz sty 10, 2010 23:58

Albo masz ekstremalnie opóźniony kąt, albo walniety czujnik wzniosu iglicy 3-go wtryskiwacza. Sprawdź błędy i co pokazuje w grupie 4 w bloku pomiarowym.

[ Dodano: 10 Sty 2010 23:01 ]
odpal se scope na 4 grupie i zobacz czy reguluje kąt jak dasz gazu (rzeczywisty powinien nadążyć za wymaganym).



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości