Strona 1 z 1

Zły kąt wtrysku??

: sob sty 09, 2010 02:38
autor: Juzeks
Witam. Panowie mam takie małe pytanko. Mój AAZ rano (a szczególnie teraz kiedy jest zimno) nie zapali bez wyciągniętego cięgna przyspieszacza. Jeżeli wyciągne przyspieszacz to pali od strzała, nawet jak 30 stopni mrozu, bez użycia przyspieszacza telepie silnikiem nie może załapać, przerywa. Czy coś jest nie tak?? Powinienem coś z tym zrobić??

Kąt

: sob sty 09, 2010 02:46
autor: ZbyszekGolf
Witam kąt wtrysku w td sprawdza się czujnikiem zegarowym który się wkręca w miejsce śruby centralnej w pompie ale najpierw trzeba ustawić tłok 1 cylindra w gmp tzn wykręca się osłonkę na koło zamachowe obraca się wałem i jak będzie znak 0 to wtedy jest Gmp a wartości kąta dla aaz to 0.93-1.07mm

: sob sty 09, 2010 10:29
autor: Balugass
od tego jest ten przyspieszacz zeby go uzywac...ja na Twoim miejscu bym sprawidził kąt jednak , poniewaz powinien odpalic bez przyspieszacza ale bedzie miec niskie obroty i troszke telepac u siebie przyspieszyłem i jest git poł obrotu rozrusznikiem i juz klekocze ps ja uzywam przyspieszacza przez cały rok nawet jak jest +30 juz sie przyzwyczaiłem :helm:

: sob sty 09, 2010 23:43
autor: kwietek
Tak wlaśnie ma być. Przy źle ustawionym kącie wtrysku przyspieszacz nic nie daje. Jeśli wyprzedzisz kąt wtrysku będzie lepiej odpalał bez przyspieszacza ale efekt turbo będzie dużo słabszy, a opuźnienie spowoduje wzrost temperatury pracy, popyt na paliwo, obniży moc, i utrudni odpalanie. Krótko mówiąc: nie warto się tym bawić bo wygląda na to że masz ustawiony dokładnie taki jak pisze w instrukcji

: ndz sty 10, 2010 00:45
autor: Juzeks
To w takim razie nic nie ruszam. Jak do tej pory nie mam żadnych problemów z golfikiem. Śmiga ładnie, przyspieszenie ma, pali w normie a temperatura tez oscyluje w granicach 90 stopni więc chyba nie ma co kombinować. Dzieki panowie :pub: