Zły kąt wtrysku??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Juzeks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr lis 04, 2009 03:56
Lokalizacja: Bieszczady

Zły kąt wtrysku??

Post autor: Juzeks » sob sty 09, 2010 02:38

Witam. Panowie mam takie małe pytanko. Mój AAZ rano (a szczególnie teraz kiedy jest zimno) nie zapali bez wyciągniętego cięgna przyspieszacza. Jeżeli wyciągne przyspieszacz to pali od strzała, nawet jak 30 stopni mrozu, bez użycia przyspieszacza telepie silnikiem nie może załapać, przerywa. Czy coś jest nie tak?? Powinienem coś z tym zrobić??



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Kąt

Post autor: ZbyszekGolf » sob sty 09, 2010 02:46

Witam kąt wtrysku w td sprawdza się czujnikiem zegarowym który się wkręca w miejsce śruby centralnej w pompie ale najpierw trzeba ustawić tłok 1 cylindra w gmp tzn wykręca się osłonkę na koło zamachowe obraca się wałem i jak będzie znak 0 to wtedy jest Gmp a wartości kąta dla aaz to 0.93-1.07mm



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » sob sty 09, 2010 10:29

od tego jest ten przyspieszacz zeby go uzywac...ja na Twoim miejscu bym sprawidził kąt jednak , poniewaz powinien odpalic bez przyspieszacza ale bedzie miec niskie obroty i troszke telepac u siebie przyspieszyłem i jest git poł obrotu rozrusznikiem i juz klekocze ps ja uzywam przyspieszacza przez cały rok nawet jak jest +30 juz sie przyzwyczaiłem :helm:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » sob sty 09, 2010 23:43

Tak wlaśnie ma być. Przy źle ustawionym kącie wtrysku przyspieszacz nic nie daje. Jeśli wyprzedzisz kąt wtrysku będzie lepiej odpalał bez przyspieszacza ale efekt turbo będzie dużo słabszy, a opuźnienie spowoduje wzrost temperatury pracy, popyt na paliwo, obniży moc, i utrudni odpalanie. Krótko mówiąc: nie warto się tym bawić bo wygląda na to że masz ustawiony dokładnie taki jak pisze w instrukcji
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 23:45 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.



Juzeks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr lis 04, 2009 03:56
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Juzeks » ndz sty 10, 2010 00:45

To w takim razie nic nie ruszam. Jak do tej pory nie mam żadnych problemów z golfikiem. Śmiga ładnie, przyspieszenie ma, pali w normie a temperatura tez oscyluje w granicach 90 stopni więc chyba nie ma co kombinować. Dzieki panowie :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości