Strona 1 z 4

JR od 2 stycznia strasznie długo kręci zanim zapali :|

: pt sty 08, 2010 19:31
autor: 89Bartezz
Witam. Mam taki problem z moim silnikiem.
Sprawa wygląda następująco.
31 grudnia pojechałem na impreze. Auto zapalało jechało normalnie itd. Postało 2 dni, przychodzę 2 stycznia na parking i zaczał się problem. Auto kręci kręci kręci i zapalić nie mogło. Dopiero na kable i długie kręcenie i zapalił. A na dworze ledwo -2 stopnie. Naładowałem aku i potem zapalił od strzała. Na drugi dzień znowu to samo. Przychodzę, kręce kręcę kręcę i dopiero załapał.
I tak od tam tego czasu dzieje się ciągle. Czy ciepły czy zimny muszę kręci i kręcić i kręcić. Jak zapali, pochodzi chwile i zgasze i zapale od razu to łapie. Ale postoi z 5 minut i już zaczyna się problem i trzeba znowu kręcić

Świece wszystkie 4 sprawdziłem i grzeją, nie zapowietrza się, kąt już próbowałem regulować i nic. Prąd do elektromagnesu na pompie cały czas dochodzi. Paliwo pompa pompuje. Wcześniej palił od strzała. Olej też wymieniony. Brakło mi już pomyslów co to może być

Z góry dziękuje za pomoc

: pt sty 08, 2010 19:37
autor: jarekkoval
wyglada na to ze paliwo sie cofa

: pt sty 08, 2010 21:11
autor: 89Bartezz
paliwo się nie cofa bo mam przeźroczyste węże i ani jednego bombelka w nich więc paliwo odpada. Teraz mu odbiło i jak zagrzeje świece to pali od strzała a na ciepłym dalej nie chce :|
Zauważyłem jeszcze że mam zwarcie w liczniku bo mi na dziurach gaśnie podświetlenie licznika i zapala się kontrolka wody i świateł długich :|

: pt sty 08, 2010 21:17
autor: Michał_1977
89Bartezz, nie wiem co lałeś do baku,ale zalej coś lepszego i dowal depresatora.Będzie dobrze... :wink:

: pt sty 08, 2010 21:30
autor: 89Bartezz
Zalany jest bp ultimate razem z uszlachetniaczem do -40 stopni. I na tym paliwie przed tym wybrykiem zrobiłem 460 km. Nagle mu tak odbiło

: pt sty 08, 2010 21:42
autor: Michał_1977
Następnym razem,jak nie będzie chciał palić,popuść przewody paliwowe przy wtryskach, przelej paliwem,dokręć i wtedy próbuj palić.Być może to wina podwieszających się wtrysków.

: pt sty 08, 2010 21:52
autor: 89Bartezz
Wtryski były niedawno wyciagane i sprawdzane na stole razem z pompą. wszystko chodziło ok.
Dodam że jak zapali to nic nie kuleje tylko kręci kręci i nagle łup i chodzi

: pt sty 08, 2010 21:54
autor: Ł-u-k-a-s-z
Michaś_1977, tez tak mysle chyba czas wymienic wtryski

[ Dodano: 08 Sty 2010 20:58 ]
to mi wyglada tak ze pompa musi sobie naciagnac ropki i dopiero pali a sprawdzalec werzyki odplywowe od nadmiaru ja tak samo mialem lały i musialem tyoche pokrecic zeby zapalił jak przestaly lac to normalnie palił dziwne ale umnie ustapil problem

: pt sty 08, 2010 22:05
autor: 89Bartezz
wszystkie wężyki mam nowe, nawet te nadmiarowe.
Teraz zaczął palić od strzała jak świecami go grzeje więc uciekające paliwo z pompy też odpada. Słabo mnie już to auto powoli :|

: pt sty 08, 2010 22:36
autor: Michał_1977
89Bartezz, na moje oko,to będzie coś z układem zasilania...filtr paliwa kiedy zmieniałeś?

: pt sty 08, 2010 22:36
autor: 89Bartezz
filtr zmieniony 2 tygodnie temu, szczelny bo dziś nawet oring wymieniałem na nowy i dalej to samo

: sob sty 09, 2010 01:15
autor: arwam
89Bartezz, sprawdź czy napiećie do świec dochodzi a jak nie chce palić to spróbuj na krótko zagrzać świece i wtedy zakręcić.
ale wygląda mi na spalone świece lub cofające się paliwo.
jak kręcisz to leci coś z wydechu czy nie ?
jak nie to cofa się paliwo.
a jak leci to zobacz jakiej barwy jest dym.

Palenie

: sob sty 09, 2010 01:39
autor: ZbyszekGolf
Witam taj jak koledzy pisza proponuje sprawdzić układ zasilania i swiece zarowe mi wygląda ze paliwo schodzi i silnik musi trochę pokręcić zeby ponownie je naciągnąć

: sob sty 09, 2010 09:17
autor: Ł-u-k-a-s-z
a moze kompresja jak na swiecach pali :chytry: