Strona 1 z 2

przerywanie na zimnym silniku.

: śr sty 06, 2010 18:12
autor: lolekzetor
witam czemu golf na zimno przerywa ? no i jest mułowaty dosc. historia jest taka: kupiłem od brata JP-ka dałem pompe do remontu i nowe wtryski . no i nawet nie kopci ale mół niesamowity był (kompresja 27-29) no pomyslałem ze kiepski silnik to kupiłem 1v (kompresja 26-27) i wstawiłem do niego pompe i wtryski co miałem JP. no i dalej na zimno przerywa i jest troche silniejszy(ale z racji turbo) i poszarpie czasem przy 2,5tys obr. co radzicie ? oprucz zmiany pompiarza bo to wiem.

: śr sty 06, 2010 18:16
autor: bongo
lolekzetor, ustawiałeś kąt wtrysku?Wtryski sprawdzone?

: śr sty 06, 2010 23:25
autor: lolekzetor
bongo pisze:ustawiałeś kąt wtrysku?Wtryski sprawdzone?
wtryski są nowe i sprawdzone. kąt nieustawiałem ale czy to az taką różnice by dało?

a to jest dobra w miare kompresja? bo na forum sie gosciu chwalił ze ma po 34

: śr sty 06, 2010 23:37
autor: Michał_1977
Jak kąt nie ustawiony,to masz odpowiedź :bigok:
Komprecha nie jest taka zła :bajer:
Przyspiesz kąt (pompa do silnika) i będzie lepiej...

Przerywanie

: śr sty 06, 2010 23:47
autor: ZbyszekGolf
Witam tak jak koledzy piszą trzeba sprawdzić kąt

: śr sty 06, 2010 23:51
autor: lolekzetor
Michaś_1977 pisze:Jak kąt nie ustawiony,to masz odpowiedź
niechce mi sie wierzyc ale jutro pomacham pompą zobaczymy :bajer:

widze ze robiłes z 1v SB-ka turbinke masz oryginalną? od sb ? czy juz zaszalałes z k24 ,t3?

Przerywanie

: śr sty 06, 2010 23:54
autor: ZbyszekGolf
Żle ustawiony kąt moze utrudnić rozruch silnik głosniej będzie chodził dymił na biało itd spróbuj ją przestawić blizej silnika

[ Dodano: 06 Sty 2010 22:55 ]
Sprawdz jeszcze swiece żarowe czy są spalone i czy dochodzi do nich prąd

: czw sty 07, 2010 00:10
autor: Michał_1977
lolekzetor pisze:od sb ? czy juz zaszalałes z k24 ,t3?
Wszystko jest w temacie :bigok: ...nawet szukać nie trzeba długo...
lolekzetor pisze:niechce mi sie wierzyc ale jutro pomacham pompą zobaczymy :bajer:
To nie wierz...
Przyspieszony-głośno klepie,opóźniony-chodzi ciszej,ale przerywa i dymi...
Pozdr. :pub:

: czw sty 07, 2010 00:13
autor: lolekzetor
ZbyszekGolf pisze:Sprawdz jeszcze swiece żarowe czy są spalone i czy dochodzi do nich prąd
swiece są git

[ Dodano: 06 Sty 2010 23:17 ]
Przyspieszony-głośno klepie,opóźniony-chodzi ciszej,ale przerywa i dymi..
masz racje juz troche latek siedze w dieslach tyle ze co w polu latają :grin: a na nich duzej róznicy kąt nie robi :helm: ale golf to nie traktor :bigok:

Przerywanie

: czw sty 07, 2010 00:19
autor: ZbyszekGolf
A prąd dochodzi do nich swiece mogą być ok ale prąd moze nie dochodzić do nich najlepiej zrobić tak odkręcić listwe od swiec i sprawdzić próbówką czy prąd dochodzi

: czw sty 07, 2010 00:24
autor: lolekzetor
ZbyszekGolf pisze:A prąd dochodzi do nich swiece mogą być ok ale prąd moze nie dochodzić do nich najlepiej zrobić tak odkręcić listwe od swiec i sprawdzić próbówką czy prąd dochodzi
spoko sprawdzone na wykręconych wtryskach lepszego sposobu niema :bajer: widac jak na dłoni

: czw sty 07, 2010 00:30
autor: Michał_1977
lolekzetor, wtryski od JP musisz zastąpić wtryskami od TD.Jak masz pompę ori 1V i nie zamierzasz zmieniać,to możesz założyć DNO SD 297,ale jak planujesz mody,to szukaj końcówek dedykowanych do SB-ka DNO SD 274 :bigok:

[ Dodano: 06 Sty 2010 23:31 ]
Wtryski w JP mają mniejsze ciśnienie otwarcia

: czw sty 07, 2010 00:37
autor: lolekzetor
Michaś_1977 pisze:wtryski od JP musisz zastąpić wtryskami od TD
pompe i wtryski są od jp. to w 1v masz inne koncówy :shock:

: czw sty 07, 2010 00:54
autor: Michał_1977
lolekzetor pisze:to w 1v masz inne koncówy
Tak,1V ma inne końcówki niż pozostałe TD,ale ja nie mam...mam od mercedesa :satan: