Strona 1 z 2
					
				przerywanie na zimnym silniku.
				: śr sty 06, 2010 18:12
				autor: lolekzetor
				witam   czemu golf na zimno przerywa  ?  no i jest mułowaty dosc.  historia jest taka: kupiłem od brata JP-ka  dałem pompe do remontu i nowe wtryski    .  no i nawet nie kopci ale mół niesamowity był (kompresja 27-29)  no pomyslałem  ze kiepski silnik to kupiłem 1v (kompresja 26-27)  i wstawiłem do niego pompe i wtryski   co miałem JP.      no i dalej  na zimno przerywa  i    jest troche silniejszy(ale z racji turbo)  i poszarpie czasem przy  2,5tys obr.     co radzicie ?  oprucz zmiany pompiarza bo to wiem.
			 
			
					
				
				: śr sty 06, 2010 18:16
				autor: bongo
				lolekzetor, ustawiałeś kąt wtrysku?Wtryski sprawdzone?
			 
			
					
				
				: śr sty 06, 2010 23:25
				autor: lolekzetor
				bongo pisze:ustawiałeś kąt wtrysku?Wtryski sprawdzone?
wtryski są nowe i sprawdzone. kąt  nieustawiałem   ale czy to az taką różnice by dało?
a to jest dobra w miare kompresja? bo na forum sie gosciu chwalił ze ma po 34
 
			 
			
					
				
				: śr sty 06, 2010 23:37
				autor: Michał_1977
				Jak kąt nie ustawiony,to masz odpowiedź 
 
Komprecha nie jest taka zła 

Przyspiesz kąt (pompa do silnika) i będzie lepiej...
 
			 
			
					
				Przerywanie
				: śr sty 06, 2010 23:47
				autor: ZbyszekGolf
				Witam tak jak koledzy piszą trzeba sprawdzić kąt
			 
			
					
				
				: śr sty 06, 2010 23:51
				autor: lolekzetor
				Michaś_1977 pisze:Jak kąt nie ustawiony,to masz odpowiedź
niechce mi sie wierzyc ale jutro pomacham pompą  zobaczymy 
 
widze ze robiłes  z 1v    SB-ka   turbinke masz  oryginalną?   od sb ? czy juz zaszalałes z k24   ,t3?
 
			 
			
					
				Przerywanie
				: śr sty 06, 2010 23:54
				autor: ZbyszekGolf
				Żle ustawiony kąt moze utrudnić rozruch silnik głosniej będzie chodził dymił na biało itd spróbuj ją przestawić blizej silnika 
[ Dodano: 06 Sty 2010 22:55 ]
Sprawdz jeszcze swiece żarowe czy są spalone i czy dochodzi do nich prąd
			 
			
					
				
				: czw sty 07, 2010 00:10
				autor: Michał_1977
				lolekzetor pisze:od sb ? czy juz zaszalałes z k24 ,t3?
Wszystko jest w temacie 

 ...nawet szukać nie trzeba długo...
lolekzetor pisze:niechce mi sie wierzyc ale jutro pomacham pompą zobaczymy 

 
To nie wierz...
Przyspieszony-głośno klepie,opóźniony-chodzi ciszej,ale przerywa i dymi...
Pozdr. 

 
			 
			
					
				
				: czw sty 07, 2010 00:13
				autor: lolekzetor
				ZbyszekGolf pisze:Sprawdz jeszcze swiece żarowe czy są spalone i czy dochodzi do nich prąd
swiece są git 
[ Dodano: 06 Sty 2010 23:17 ]
Przyspieszony-głośno klepie,opóźniony-chodzi ciszej,ale przerywa i dymi..
masz racje    juz troche latek siedze w dieslach    tyle ze co w polu latają 

  a na nich duzej  róznicy  kąt nie robi 

   ale golf  to nie traktor   

 
			 
			
					
				Przerywanie
				: czw sty 07, 2010 00:19
				autor: ZbyszekGolf
				A prąd dochodzi do nich swiece mogą być ok ale prąd moze nie dochodzić do nich najlepiej zrobić tak odkręcić listwe od swiec i sprawdzić próbówką czy prąd dochodzi
			 
			
					
				
				: czw sty 07, 2010 00:24
				autor: lolekzetor
				ZbyszekGolf pisze:A prąd dochodzi do nich swiece mogą być ok ale prąd moze nie dochodzić do nich najlepiej zrobić tak odkręcić listwe od swiec i sprawdzić próbówką czy prąd dochodzi
spoko  sprawdzone na   wykręconych wtryskach lepszego sposobu niema 

  widac jak na dłoni
 
			 
			
					
				
				: czw sty 07, 2010 00:30
				autor: Michał_1977
				lolekzetor, wtryski od JP musisz zastąpić wtryskami od TD.Jak masz pompę ori 1V i nie zamierzasz zmieniać,to możesz założyć DNO SD 297,ale jak planujesz mody,to szukaj końcówek dedykowanych do SB-ka DNO SD 274 
 
[ Dodano: 06 Sty 2010 23:31 ]
Wtryski w JP mają mniejsze ciśnienie otwarcia
 
			 
			
					
				
				: czw sty 07, 2010 00:37
				autor: lolekzetor
				Michaś_1977 pisze:wtryski od JP musisz zastąpić wtryskami od TD
pompe i wtryski są od jp.    to w 1v  masz inne koncówy 

 
			 
			
					
				
				: czw sty 07, 2010 00:54
				autor: Michał_1977
				lolekzetor pisze:to w 1v masz inne koncówy 
Tak,1V ma inne końcówki niż pozostałe TD,ale ja nie mam...mam od mercedesa 
