Strona 1 z 1

Problem z SDI przestal jechac

: pt sty 01, 2010 15:07
autor: Szatannnn
Witam mam problem z moim SDI w noc sylwestrowa jade z predkoscia ok 70KM/H i nagle nic :grrr: obroty spadaja zero reakcji na pedal gazu po prostu sie zatrzymal i juz nie zapalil w czym moze byc problem ?? Auto ma orginalny przebieg 205tys. Sprawdzalem VAGiem i zero bledow nie mam pojecia co moze byc nie tak prosze o pomoc.

: pt sty 01, 2010 15:40
autor: Michał_1977
To mi wygląda na defekt układu paliwowego.
Paliwo w baku jest?
Filtr paliwa kiedy wymieniałeś?
Sprawdź też,czy silnik nie jest zlany paliwem.Może jakiś wężyk strzelił i zapowietrzył się...

: pt sty 01, 2010 17:17
autor: perki
jak ja tak mialem w benzyniaku to byla wina padnietych wtryskow i filtra paliwa

: pt sty 01, 2010 17:54
autor: Szatannnn
W wezyku paliwowym nie widze paliwa jest powietrze zaraz za filtrem w zbiorniku jest paliwo. Wtryskiwacze nie moga byc padniete bo wczesniej laly by paliwo i dodatkowo nadmierne kopcenie. Jutro odpowietrze wszystko omine filtr i sprobuje zapalic.

: pt sty 01, 2010 19:08
autor: Haki
Szatannnn pisze:W wezyku paliwowym nie widze paliwa jest powietrze zaraz za filtrem w zbiorniku jest paliwo. Wtryskiwacze nie moga byc padniete bo wczesniej laly by paliwo i dodatkowo nadmierne kopcenie. Jutro odpowietrze wszystko omine filtr i sprobuje zapalic.
Zainwestuj w zaworek zwrotny - by paliwko nie mogło się cofać za filtr.

: sob sty 02, 2010 12:37
autor: suhhar
hmmm nie kapuje po co ma wstawic zaworek zwrotny ? moglby jakby po dluzszym postoju nie mogl zapalic i by bylo powietrze w przewodzie. Skoro kolega jechal i nagle stanol to jest kilka opcji takich jak np: uszkodzony przewod doprowadzania paliwa, syf ktory zatkal ten przewod, urwana oska w pompie.