Strona 1 z 1

Po wymianie świec żarowych

: śr gru 30, 2009 08:07
autor: jarciu
Ciężko palił jak było -15, jak zapalił to szedł tak jakby na 3 cylindry, a potem wszystko wracało do normy. Podejrzenie padło na świece. Mechanik sprawdził po przez żarówkę i wszystkie były sprawne. Ale profilaktycznie wymienił na nowe wszystkie 4. dziś jak zapalałem to według mnie żadnej poprawy. Pali tak samo. Gdzie jeszcze może tkwić problem?

: śr gru 30, 2009 08:44
autor: Neoarti
moze zawiesza sie lub pada któryś pompowtrysk podpnij pod vaga sprawdz korekcje w grupie 13

: śr gru 30, 2009 10:17
autor: jarciu
Troche mnie to dziwy zeby to byl pompowtrysk bo czemu tylko jak jest na dworze mroz a jak jest np. w okolicahc 0 stopni to tego probelmu nie ma. Rowniez w lecie rozruch zimnego silnika nie sprawial problemu.

: śr gru 30, 2009 11:25
autor: arturo
Sprawdź kąt synchronizacji.

: śr gru 30, 2009 15:59
autor: jarciu
a jak to się sprawdza ten kąt synchronizacji?

: śr gru 30, 2009 16:30
autor: Artiks
Użyj szukajki-masz wszystkie info.

: śr gru 30, 2009 21:32
autor: EnJoy
a jak to się sprawdza ten kąt synchronizacji?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hronizacji

generalnie mam podobny problem, całkiem możliwe, że to kąt.. bo u mnie jest on dość znacznie rozjechany, ale poza tym warto przyjrzeć się akumulatorowi.. przy wielkich mrozach TDI zawsze cierpi.. czy to świece, czy aku.. czy paliwo.. może być trochę tych przyczyn ;)

: czw gru 31, 2009 00:49
autor: arturo
EnJoy pisze:przy wielkich mrozach TDI zawsze cierpi.. czy to świece, czy aku.. czy paliwo.. może być trochę tych przyczyn ;)
Jak wszystko masz poustawiane jak fabryka nakazała to TDI odpala bez problemu.

Ostatnio jak było -18 to jak odpaliłem silnik to nierówno pracował (trzęsło nim przez kilka sekund) co mnie zdziwiło i od razu zdjąłem pokrywę silnika i co się okazało - 2 świece się usmażyły (poprzednio wymieniałem 4 lata wcześniej i 105tyś km wstecz więc całkiem długo były sprawne) po wymianie następnego dnia odpalił bez szwanku a mróz był poniżej -20.
Więc podstawa to: dobre paliwo, sprawny aku. kąt wtrysku (TDI-VP) lub kąt synchronizacji (TDI-PD), nie popalone świece i musi palić.

: czw gru 31, 2009 22:58
autor: jarciu
świece wymienione na Febi. Stare były sprawne choć jakoś długo grzały.
Akumulator sprawdzony, ładowanie w porządku. Zostaje kąt synchronizacji. Tylko powiedzcie czemu tego problemu nie było jesienią pomimo, że auto stało czasem 2-3 dni ?

: ndz sty 03, 2010 20:22
autor: Artiks
Pompa Vacuum nie cieknie ?? :chytry: Nie miałeś wcześniej problemów z odpalaniem na ciepłym silniku ??

: ndz sty 03, 2010 21:36
autor: jarciu
Auto mam od sierpnia 2009 r. i problemów nie było. Jeśli pompa vacum cieknie,a gdzie ona jest bo to mój pierwszy diesel. Jaki może być objaw tej cieknącej pompy?

: ndz sty 03, 2010 21:52
autor: edzio
ArtX pisze:Pompa Vacuum nie cieknie ??
a co wspólnego z odpalaniem?

: ndz sty 03, 2010 22:42
autor: Artiks
jarciu pisze:Ciężko palił jak było -15, jak zapalił to szedł tak jakby na 3 cylindry
zbacz to http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5949
edzio pisze:a co wspólnego z odpalaniem
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47966 ale tu nie ma możliwości pracy na 3 gary.