Urwany kruciec i wężyk

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gburwygibus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 21:50
Lokalizacja: Poland

Urwany kruciec i wężyk

Post autor: gburwygibus » wt gru 29, 2009 13:27

Witam!
Dziś zauważyłem, że mam urwany kruciec przy wężyku tak jak na zdjęciu poniżej i ten wężyk lużno wisi.
Od czego jest ten wężyk i jakie mogą być następstwa tej usterki?
Niestety w sprawach motoryzacji jestem kulawy.

Obrazek
Zdjęcie zapożyczone z działu FAQ.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[url=http://www.przystawach.pl]Agroturystyka Wolimierz[/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 29, 2009 14:08

belcho99, to ze koledze poradzil

to wezyk do mam sensora w ECU racze to zrobic

wezyk laczy kolektor ssacy z ECU co pozwala odczytywac cisnienie w ukladzie dolotowym

jesli go nie bedzie odczytywac auto bedzie glupiec bo bedzie myslalo ze caly czas nie ma doladowana przez co turbo bedzie chodzilo jak glupie zeby te straty nadrabiac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

mavric
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: pt lut 13, 2009 19:38
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mavric » wt gru 29, 2009 14:44

przy urwanym krućcu to nie takie chop siup :crazy:



gburwygibus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 21:50
Lokalizacja: Poland

Post autor: gburwygibus » wt gru 29, 2009 15:44

mavric pisze:przy urwanym krućcu to nie takie chop siup :crazy:
właśnie; zastanawiam się też, czy tego nie rozwiercić i zamontować tam coś takiego jak kalamitka i do niej przymocować wężyk.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[url=http://www.przystawach.pl]Agroturystyka Wolimierz[/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 29, 2009 15:59

belcho99, nie ma glupich pytan tylko glupie odpowiedzi :green_fuck:

gburwygibus, moze zrobic nowy kruciec tak jak mowisz, wazne by osadzic wezyk ktory bedzie polaczony z kolektorem


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 236 gości