afn przerywa.nowa zagadka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

afn przerywa.nowa zagadka

Post autor: damiano_mo » pn gru 28, 2009 16:22

witam. problem następujący w sharanie AFN 1998r. w mrozy około -18 zamarzło chyba paliwo. rozmroziłem dolałem świeżej ropy razem z dodatkiem do ropy, wymieniłem filtr paliwa i zaczał przerywać jak dodaje gazu. niezależnie od obrotów i temperatury. po obrotomierzu nic nie widać. kontrolka świec żarowych nie zaświeca się w trakcie przerywania. jutro podłącze vaga. sprawdze wtrysk sterujący metodą z forum :bigok: . pęcherzyków powietrza niema w wężyku. ale sprawdze ten oring jeszcze w filtrze. czy jest możliwe że jakiś syf dostał się do pompy(ewentualne czyszczenie nastawnika). bo wtrysk sterujący sprawdze jutro. poczyszczę kostki jeszcze(styki). jakieś wskazówki koledzy jeszcze?
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 15:52 przez damiano_mo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn gru 28, 2009 16:37

damiano_mo, odepnij wtyczke predkosciomierza na skrzyni i wtedy zobacz


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » pn gru 28, 2009 16:54

ok jutro tak własnie sprawdze bo czytałem na forum o tej metodzie. zastanawia mnie to czemu po tej akcji z paliwem tak sie zaczęlo dziać :chytry: :chytry:

[ Dodano: 29 Gru 2009 14:50 ]
witam. przerywanie już zrobiłem. oring na zaworku od filtra powietrza był uszkodzony i lewe powietrze brał. natomiast coś ten afn słabo ciągnie. zrobiłem logi dynamiczne grup: 003, 008, 010, 011. ogólnie to na dzień dobry wywaliło mi dwa błędy:
16485 - Mass Air Flow (MAF) or Volume Air Flow (VAF) (G70), Circuit Range / Performance
17563 - Manifold Abs.Pressure Sensor (G71), Short to B+

po wykasowaniu zrobiłem logi ale potem one znów wróciły. wypiołem ten czujnik z plastikowej rury i intercoolera co idzie do turba. wyczyściłem go przeczyściłem styki i auto juz lepiej jechało. natomiast został mi ten błąd jeszcze

16485 - Mass Air Flow (MAF) or Volume Air Flow (VAF) (G70), Circuit Range / Performance

czyli przepływka tak? nie zlogowałem niestety go drugi raz po wyczyszczeniu tamtego czujnika. ale auto ogólnie juz lepiej latało. ale po wcześniejszych logach widać że przepływka już kończy żywot. jakieś propozycje koledzy?

oto logi dynamiczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a3 ... 46d50.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c85 ... edf90.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1de ... 609f4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a69 ... 5a78c.html

sharan AFN 1998r :bigok:


fuck air ride

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 29, 2009 16:05

damiano_mo, po logach to ja widze ze tam doladowania nie masz

nawet z uwalona przeplywka wiecej sie dzieje

zrob logi po tych dzialaniach ktore zrobiles


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » wt gru 29, 2009 16:14

w grupie 11 jest doładowanie z tego co widze.ale mylić się moge oczywiście i temu pytam. od ok. 2000 obr jest stałe ciśnienie doładowania


fuck air ride

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 29, 2009 16:28

owszem jest pozycja druga wymagane a trzecia rzeczywiste Twoje ani drgnie wiec jest jakis problem zapewne z synalem o cisnieniu do ecu lub turbina deba stanela

stawiam na to pierwsze


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt gru 29, 2009 16:32

damiano_mo pisze:w grupie 11 jest doładowanie z tego co widze
Ja również nie widzę tam żadnego ciśnienia doładowania :actual map tam masz ciśnienie doładowania cały czas 989,4 a to jest zdaje się ciśnienie atmosferyczne.Obok po lewej masz zapotrzebowanie 1800-1950 czyli atmosferyczne +doładowanie
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 16:34 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » wt gru 29, 2009 16:33

ok to gdzie szukać rozwiązania problemu 1 czyli sygnał do ecu. który to czujnik? ten w rurze z intercoolera? czy jakiś inny?

[ Dodano: 29 Gru 2009 15:38 ]
rubryka specified to ciśnienie doładowania? a rubryka actual MAP to ciśnienie atmosferyczne tak?


fuck air ride

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 29, 2009 16:43

damiano_mo, a znasz troszke angielski? i czytasz co pisze?
Adamm pisze:druga wymagane a trzecia rzeczywiste
munior, nie mieszaj prosze :P
w grupie 10 a nie 11 jest cisnienie atm i rzeczywiste doladowania
w 11 jest wymagane i rzeczywiste doladiwania


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » wt gru 29, 2009 16:53

ok zobacze czy dalej jeżdzi lepiej i zrobie nowe logi. czytać coć tam umiem po angielski :grin: ale pytam który to czujnik lub coś? ale ogólnie to dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 29, 2009 16:55

damiano_mo, mi chodzilo o Twoje pytanie odnosnie wartosci w logach

czujnik i ile mnie pamiec nie myli siedzi w ECU a do niego ida wezyki

chyba ze map sensor jest na rurze dolotowej to stamtad bierze sygnal juz po kablu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 222 gości