Strona 1 z 2

. do wykasowania

: pn gru 28, 2009 10:35
autor: rhl
.

: pn gru 28, 2009 10:53
autor: Adamm
rhl, szarpniecia wystepuja pojedynczo czy jak dodajesz gazu to poszarpuje przyspieszajac?

: pn gru 28, 2009 13:10
autor: Haki
Dokładnie chciałem o to samo zapytać co kol Adamm jak stoisz szarpie ? czy podczas ruszania.

Tak na szybko - jak podczas stania - może być,ale nie musi poduszka wywalona .

: pn gru 28, 2009 15:33
autor: Sosik
nastawnik do przeczyszczenia:D

"Przy jakich objawach jest konieczne wyczyszczenie tego nastawnika??
Co sie działo z autkiem?"

"szarpanie silnika i całą budą, nierówna praca"

"przy jakich obrotach? podczas jazdy czy na spostoju... jesli mozna to prosze wiecej info. Mi szarpie silnik podczas jazdy na 3-4 biegu gdy popuszcze troszke gazu... puszcze caly to przestaje... szarpie tylko jak troche popuszcze gaz"

"no to właśnie o tym jest rozmowa, na forum pełno tego jest, ciśniesz na 4 80 km/h zwolnisz do powiedzmy 60 dodajesz gazu a tu szarpie autem takjakby go dusiło"

: pn sty 04, 2010 21:21
autor: rhl
Świece sprawdziłem - działają wszystkie.
Szarpnięcie za każdym razem tylko jedno i tylko podczas jazdy.

Co to może być? :blush:

: wt sty 05, 2010 13:52
autor: arwam
rhl, może też być uszkodzenie dwumasu lub połamany tłunik drgań skrętnych w tarczy sprzęgłowej również daje taki sam objaw. w na wolnych obrotach nic się nie tłucze? nie zmienia się dźwięk pracy silnika przy wciśnięciu i puszczeniu sprzęgła?

: wt sty 05, 2010 16:59
autor: rhl
arwam, wciśnięcie sprzęgła nic moim zdaniem nie zmienia

[ Dodano: Wto Sty 05, 2010 16:04 ]
powiem więcej, efekt szarpania, który u mnie występuje nie zależy od obrotów silnika, dzisiaj jak się bliżej temu przyjrzałem to i na postoju delikatnie, bo delikatnie ale jednak daje się wyczuć tak jakby luz silnika

: wt sty 05, 2010 19:27
autor: arwam
rhl pisze:luz silnika
w jakim sensie.
połamany tłumik drgań w tarczy daje taki sam efekt.
masz dwumasę?

: wt sty 05, 2010 19:31
autor: rhl
arwam, tak, to jest AFN '98 w mk3 Variant, tak więc dwumas na pokładzie jest

: wt sty 05, 2010 20:10
autor: Zocha
Nie będę zakładał nowego tematu a wiec podepnę sie pod temat kolegi
Mam podobny problem w swoim mk3
Na zimnym silniku jak dodam raptownie gazu tak na 2,5tys to sinik zaczyna mi szarpać i strasznie mi dymi ( po chwili wszystko wraca do normy)
a jak dodam tak na 3,0-3,2tys to auto mi gaśnie i nie mogę go odpalić tak jak by auto nie miało kompresji ,nie dostawało paliwa po odczekani 10s-15s auto odpala normalnie
dodam ze na ciepłym silniku niema takich objawów.
co może być przyczyną uszkodzona pompa czy może zabrudzony nastawnik ?

silnik to afn + 216

Pozdrawiam

: wt sty 05, 2010 20:13
autor: arwam
Zocha, na zimnym sięnie gazuje i to co opisujesz jest skutkiem podstawiania hydro popychaczy.

: wt sty 05, 2010 20:23
autor: Zocha
arwam pisze:Zocha, na zimnym sięnie gazuje i to co opisujesz jest skutkiem podstawiania hydro popychaczy.
To nie jest tak ze ja go odpalam i mu zaraz buta na 3.5tys
Nieraz chcesz ruszyć szybko ze skrzyżowania to ci noga poleci na te 2,5-3,0tys :grin:
wcześniej nie miałem tego problemu
Dodam jeszcze ze hydro popychaczy były wymieniane na nowe jakieś 3mieśące temu

: wt sty 05, 2010 20:23
autor: souler
poduszka pod skrzynia poszla i szarpie. otworz maske, pociagnij za silnik i patrz jak ladnie po prawej stronie poducha sie unosi.

: wt sty 05, 2010 21:10
autor: arwam
Zocha, ale pompa olejowa daje za duże ciśnienie bo się nie otwiera zawór odpowiedzialny za max ciśnienie co jest bolączką wszystkich silników 1.9