ciezko pali :(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

Post autor: suchy1985 » sob gru 26, 2009 18:25

ja bym podpiął akumulator pod prostownik i zobaczył czy później będzie taka sama sytuacja, być może masz juz padnięty akumulator...


Nie ważne ile razy ktoś upada ale ważne ile razy się podnosi.....

PERSONA NON GRATA

Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

Post autor: suchy1985 » sob gru 26, 2009 18:31

hm to niewiem... musisz poczekać napewno znajdą się znawcy tematu i Ci pomogą, chyba że poszukaj w wyszukiwarce może miał już ktoś podobny problem:)


Nie ważne ile razy ktoś upada ale ważne ile razy się podnosi.....

PERSONA NON GRATA

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob gru 26, 2009 19:01

pablo1987xxx pisze:mam golfa 4 tdi i gdy samochód postoi z 2 -3 dni bez jazdy to akumulator jest wyjechany
Czyli co nie jest w stanie zakręcić rozrusznikiem, czy też kręci niemrawo ???
pablo1987xxx pisze:ale jak podgrzeje go na swiecach pare razy to zakreci i odpali co jest grane
A po tym podgrzaniu kręcisz rozrusznikiem czy nie???
pablo1987xxx pisze:czy to sa przyczyny jakiegos rozładowywania akumulatora?
Jak zmierzysz napięcie spoczynkowe akumulatora to się dowiesz :bajer:
Co to za motorek na pompie VP czy pompowtryskiwacze ??


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob gru 26, 2009 22:27

pablo1987xxx pisze:tzn jak stoi powiedzmy 3 dni to zakreci tak jakby radio grało on stop przez ten postój trzy dniowy. zakreci rozrusznik ale nie odpali bo nie ma sił. ale jak podgrzeje go na swiecach to daje rady. wiem dziwnie to brzmi ale tak własnie jeast :(
PO nałodowaniu aku pali od strzała czy tez wtedy bez świec idzie ciężko?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob gru 26, 2009 22:33

po naładowaniu cyka jak lala, wygada jak by aku nie trzymał, był za słaby a mam 72 ah albo cos go rozładowywało
Sprawdź czy gdzieś prąd nie ucieka... jakieś zwarcie lub jakiś odbiornik siorbie sobie i wyładowuje akumulator...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob gru 26, 2009 22:37

italiano_83 pisze:
po naładowaniu cyka jak lala, wygada jak by aku nie trzymał, był za słaby a mam 72 ah albo cos go rozładowywało
Sprawdź czy gdzieś prąd nie ucieka... jakieś zwarcie lub jakiś odbiornik siorbie sobie i wyładowuje akumulator...
Tak niech zrobi teścik upływu prądu i sprawdzi ładowanie. U mnie aku 72Ah trzymał też tylko 4 dni namrozie i kaput a ma 6 miesiecy. Kupiłem areometr i okazało sie ze po ładowaniu prądem 7A po 10 h wykazało ze naładowany w 60% mimo, zę napiecie na klemach nawet było 13V dopiero po 3 dniach ładowania na różnych prostownikach dobiło mi do 100% i teraz trzyma ładnie.



Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » sob gru 26, 2009 22:39

Musisz podpiąć miernik i sprawdzić ile prądu pobiera autko. Jak sie nie myle to zdejmuje się klemę + i podłącza miernik do klemy i do aku. i wtedy widać co i jak.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob gru 26, 2009 22:40

Amperomierz potrzebny wpinasz się pomiędzy klemę + i akumulator na zgaszonym silniku...

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=796898


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob gru 26, 2009 22:45

pablo1987xxx pisze:na zgaszonym czy odpalonym silniku?

[ Dodano: 26 Gru 2009 21:44 ]
ok dzieki to ile powinno mi wykazac na amperomierzu zeby było git?
Poczytaj http://www.autoporadnik.pl/problemy-z-e ... ra/artykul ale w MKIV na rozbudowanej elektronice do 0,07A jest ok ale czym mniej tym lepiej. Ja zszedłęm u siebie z 0,38A do 0,06A

[ Dodano: Sob 26 Gru, 2009 ]
Tu masz jak zrobić to miernikiem http://img397.imageshack.us/i/skvr7.jpg/



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob gru 26, 2009 22:50

pablo1987xxx pisze:a jak sie schodzi zeby było nizej doładowywaniem aku?
Poczytaj jeszcze raz dobrze mój poprzedni post :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości