ciezko pali :(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Czyli co nie jest w stanie zakręcić rozrusznikiem, czy też kręci niemrawo ???pablo1987xxx pisze:mam golfa 4 tdi i gdy samochód postoi z 2 -3 dni bez jazdy to akumulator jest wyjechany
A po tym podgrzaniu kręcisz rozrusznikiem czy nie???pablo1987xxx pisze:ale jak podgrzeje go na swiecach pare razy to zakreci i odpali co jest grane
Jak zmierzysz napięcie spoczynkowe akumulatora to się dowieszpablo1987xxx pisze:czy to sa przyczyny jakiegos rozładowywania akumulatora?
Co to za motorek na pompie VP czy pompowtryskiwacze ??
PO nałodowaniu aku pali od strzała czy tez wtedy bez świec idzie ciężko?pablo1987xxx pisze:tzn jak stoi powiedzmy 3 dni to zakreci tak jakby radio grało on stop przez ten postój trzy dniowy. zakreci rozrusznik ale nie odpali bo nie ma sił. ale jak podgrzeje go na swiecach to daje rady. wiem dziwnie to brzmi ale tak własnie jeast
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Tak niech zrobi teścik upływu prądu i sprawdzi ładowanie. U mnie aku 72Ah trzymał też tylko 4 dni namrozie i kaput a ma 6 miesiecy. Kupiłem areometr i okazało sie ze po ładowaniu prądem 7A po 10 h wykazało ze naładowany w 60% mimo, zę napiecie na klemach nawet było 13V dopiero po 3 dniach ładowania na różnych prostownikach dobiło mi do 100% i teraz trzyma ładnie.italiano_83 pisze:Sprawdź czy gdzieś prąd nie ucieka... jakieś zwarcie lub jakiś odbiornik siorbie sobie i wyładowuje akumulator...po naładowaniu cyka jak lala, wygada jak by aku nie trzymał, był za słaby a mam 72 ah albo cos go rozładowywało
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Amperomierz potrzebny wpinasz się pomiędzy klemę + i akumulator na zgaszonym silniku...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=796898
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=796898
Poczytaj http://www.autoporadnik.pl/problemy-z-e ... ra/artykul ale w MKIV na rozbudowanej elektronice do 0,07A jest ok ale czym mniej tym lepiej. Ja zszedłęm u siebie z 0,38A do 0,06Apablo1987xxx pisze:na zgaszonym czy odpalonym silniku?
[ Dodano: 26 Gru 2009 21:44 ]
ok dzieki to ile powinno mi wykazac na amperomierzu zeby było git?
[ Dodano: Sob 26 Gru, 2009 ]
Tu masz jak zrobić to miernikiem http://img397.imageshack.us/i/skvr7.jpg/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości