Strona 1 z 1
[mk4 TDI]
: pt gru 25, 2009 02:38
autor: AdrianR32
witamm......mam mk4 ahl albo afn nie pamientam dokladnie bo byla mi sie ciagle....seria 110km 245nm.. od marca 145km 304nm.....od moda do dzis zrobilem 78 tys(troche sie jezdzi)i generalnie oprocz 2 kabli cisnieniowych i zaworka doprowadzojacego powietrze do turba nic nie dzialo sie...o kwietnia leje v-power diesel i szczeze z 10 razy moze widzialem jak zakopcil<baka poscil itd>....ale do tematu ...wiec kilka dni temu nak nasatly minusy za oknem zaczol dziwnie chodzic a mianowicie jadac 1,2 3 od ta 1700rmp jak by turbo blokowalo<wogole dolu nie bylo> dopiero ponad 3000rmp cos tam czuc bylo ze zaczyna isc.....i tak 3 dni w miedzy czasie czasem przy tak 130km/h i okolo 2700rmp pedal w deche a on nadal tak samo dopiero popuszczenie gazu i lekko sie wkrecal jak sdi....po on/off kluczykiem znow oki ale bez dolu.....i tak 2-3 dni potem 2 dni okej....dol wrocil ..i znow powtorka......zaznaczam ze przy jezdzie nie przeladowywala turbina wiec zero dymienia po tez nie...wiec wykluczam zapiekanie sie kierownic.....3 ziomkuw co troche sie znaja ale maja leony w tdi powia ze to albo.....ta gruszka przy turbinie zasyfiona i ni zasysa sie w calosci tylko do jakiegos momentu albo jakis zawor n71 lub 72.......ew...przepustnica.....golfik jakna 78000 po modzie nie bierze oleju wymienialemchyba z 8 razy juz....leje motul filtry powymieniane generalnie wsio robione...i o co moze mu chodzic bo jak 4 dni byla temp na + to zapierdziela nie do poznania...a teraz kojaze ze jak go kupilem a tez by;o zimno...listopad tez sie zalanczalo turbo off....
: pt gru 25, 2009 09:12
autor: wariat12233
w moim przypadku było odwrotnie, jak było zimno chodził bez problemów, jak ciepło nie ciągnął. Okazało sie że to przez gruszke, po wymianie chodzi jak talala

Na pierwszym miejscu zrób logi, albo podjedz do kogos kto ci je zrobi.
: pt gru 25, 2009 13:01
autor: Haki
Zrób DYNAMICZNY i zapodaj logami do działu diagnostyka ... niech koledzy ocenią .
Jak zrobić ? znajdziesz na forum.

: pt gru 25, 2009 16:05
autor: AdrianR32
dzieki...bylem w warsztacie....ale niestety niemial vaga...bo na strojenie dal. ale w ciemno przejechawszy sie powiedzial ze trzeba przeczyscic gruche bo albo sasyfiona<wd-40 ma pomoc> albo nowa....a wie ktos ile to kosztuje mniej wiecej?
: pt gru 25, 2009 16:09
autor: wariat12233
ja dałem za ori 250zł jakiś rok temu i to trzeba było kombinować bo sprzedają to tylko z turbiną, podróbki na allegro sa tańsze ale ile sa wart to nie wiem
: pt gru 25, 2009 16:41
autor: leon79
AdrianR32 pisze:bylem w warsztacie....ale niestety niemial vaga...bo na strojenie dal. ale w ciemno przejechawszy sie powiedzial ze trzeba przeczyscic gruche bo albo sasyfiona<wd-40 ma pomoc> albo nowa....a wie ktos ile to kosztuje mniej wiecej?
Najpierw daj logi
: pt gru 25, 2009 16:42
autor: AdrianR32
oki moze da rade ja wjade na kanal zdejme oslone i wymontujemy to i oczyscimy...ale wiadomo tylko na jakis czas....poki co poszukam...mam 60% znizki w interkarsie moze oni maja
,znajomek pracuje>:D
[ Dodano: 25 Gru 2009 15:44 ]
ok po sw jade i podlaczymy vaga i przejade sie z nim....i porobi odczyty.....
: pt gru 25, 2009 16:52
autor: leon79
dopoki nie zrobisz logów, to nic tam nie grzeb w ciemno.
: pt gru 25, 2009 17:13
autor: AdrianR32
oki pierw vagujemy:D hhhmmm a mam pyt jak bym zmienil na turbo asz...czyli zamiast 110km ta od 130 to przy tym modzie zmiewnilo by cos??? czy dopiero po korekcie moda i czy w tedy ponad 155km bylo?
: pt gru 25, 2009 21:34
autor: leon79
Bez korekty map turbo 130 nic nie da, bo bedzie pompowac tak jak 110.
: sob gru 26, 2009 11:42
autor: AdrianR32
a po korekcie by juz bylo bo mam do kupienia tz daje swoja 250 zl i mam asz regenerowana...wszystko powymieniane i wystrojona.....
: sob gru 26, 2009 11:59
autor: Kulon
AdrianR32 pisze:a po korekcie by juz bylo
po korekcie przybyło by mocy - ale jak już masz na myśli tego typu mod to lepiej włożyć od ARL-a wtedy będzie lajtowo pracowało turbo
sam mam obecnie od ASZ-a ale teraz jakbym miał robić moda to byłaby od ARL-a