Strona 1 z 1
1z zgasł i nie odpala
: czw gru 24, 2009 08:26
autor: daro1976
panowie świąteczny pech. auto zaczeło mi przerywać pzy 2000 obrotów, ale jażdziłem dalej, z odpalaniem nie było problemu, aż stanął, mimo długiego kręcenia zapala, ale trzeba trzymać pedał w podłodze i trochę przepali i znowu gaśnie, napiszcie co sprawdzić. nurtuje mnie taż to czemu palił za drugim razem, czyli jakby trzeba było go pobudzić a póżniej zapala, a palił od kopa
: czw gru 24, 2009 09:19
autor: damian81Z
daro1976, nieszczelonsc przewodow paliwowych (zapowietrza sie), jak dzialo ci sie to w czasie mrozu to paliwko moze marznac, mi tak gaslo auto jak mialem nieszczelnosc na wtryskiwaczach dwoch (wymiana podkladki pomogla) , najlepiej vag wtedy bez szukania bedziesz wiedzial co nie dziala
: czw gru 24, 2009 11:22
autor: Adamm
damian81Z, w TDI to gdyby z przelewow sie ciurkiem lalo to by chodzil
jesli jest tak jak piszesz ze nie odpala lub bardzo ciezko i gasnie to moze by:
uszkodozny zawor odciecia paliwa (mozna go wykrecic, wjac dlawik, wkrecic i sprawdzic)
uszkodzona pompa wtryskowa
: czw gru 24, 2009 11:56
autor: Marcin TDI
wymien filtr paliwa na poczatek bo jak mocno zapchany to tez takie objawy sa.
: czw gru 24, 2009 12:57
autor: damian81Z
Adamm, nie napisalem ze z przelewow , napisalem ze wymiana podkladki pomogla bo wtryskiwacz przepuszczal kompresje łapał lewe powietrze
: czw gru 24, 2009 14:43
autor: Adamm
damian81Z pisze:nieszczelonsc przewodow paliwowych (zapowietrza sie),
tym sie sugerowalem
: czw gru 24, 2009 18:44
autor: SToRM
Adamm pisze:damian81Z, w TDI to gdyby z przelewow sie ciurkiem lalo to by chodzil
Niekoniecznie.
Mialem pacjenta ktory przez walniete przelewy plul ropa w dodatku zapowietrzal sie przemilo.
: czw gru 24, 2009 21:05
autor: Adamm
SToRM, mi spadl wezyk od przelewu idacy do nastawnika i tak jechalem tylko wskaznik paliwa jakos szybko opadal ;p
: pt gru 25, 2009 09:41
autor: daro1976
panowie dziś poszedłem do garażu i nie odpalił mimo dodatniej temperatury, sprawdiłem wszystko wokoło jest sucho ....pomocy, czy odkręcić ten zaworek na pompie i filtr, a dlaczego przerywał