Strona 1 z 1

Turbo KKK od ATD zamiast ori Garretta z AJM?

: czw gru 24, 2009 00:39
autor: Vieri
Witajcie!

Jako że wczoraj padło mi turbo w mojej Borze, dziś postanowiłem ogarnąć temat i kupić nową (więcej w temacie - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 ).

Mechanicy wyjęli starą i dali mi wszystkie dane tamtej:

Garrett
713673-50-06-S
KG14-56-3W


Kupiłem nową:

KKK
038 253 006L
HE50080791 00218
KP39A-0006


Poratujcie czy pójdzie mi moja Bora AJM pod tą suszarką czy lepiej zwrócić to turbo co kupiłem? Czy jeśli pasuje ta nowa to czy czekają mnie jakieś zmiany w programie? Czy nowa turbo KKK to lepszy wybór niż Garrett?

Pozdro!

PS czy mogę jakoś rozpoznać czy gościu mnie nie zrobił w konia i sprzedał nową a nie regenerowaną?

: czw gru 24, 2009 01:07
autor: morfeusz86r
turbo od 101 konnego silnika będzie pracować normalnie na twoim programie ale jak masz możliwość wymień na coś wydajniejszego, będzie pracować lżej dzięki czemu będzie mniejsze ryzyko awarii

[ Dodano: Czw 24 Gru, 2009 ]
poszukaj coś od asz/arl

: czw gru 24, 2009 01:34
autor: Vieri
morfeusz86r pisze:turbo od 101 konnego silnika będzie pracować normalnie na twoim programie ale jak masz możliwość wymień na coś wydajniejszego, będzie pracować lżej dzięki czemu będzie mniejsze ryzyko awarii

[ Dodano: Czw 24 Gru, 2009 ]
poszukaj coś od asz/arl
Kupiłem już tą od ATD za 1800 nową... Taniej nowej chyba nie znajdę, więc mam nadzieję że będzie dobrze hulała :bajer: . Kwestia tylko czy jestem jakoś w stanie sprawdzić czy faktycznie jest nowa czy regenerowana?

: czw gru 24, 2009 02:02
autor: morfeusz86r
a nie lepiej od jakiegoś tunera ewentualnie karambola wsiąść używkę/regenerowaną na gwarancji? masz na swoją gwarancje?

: czw gru 24, 2009 02:20
autor: t0mal
Vieriman, jak ktoś fachowo zrobił to się nie poznasz, ale czasami widać na gwintach, że już były ruszane,

[ Dodano: 24 Gru 2009 01:21 ]
Możnaby rozebrać i pomierzyć wirniki.

: czw gru 24, 2009 16:16
autor: Vieri
morfeusz86r pisze:a nie lepiej od jakiegoś tunera ewentualnie karambola wsiąść używkę/regenerowaną na gwarancji? masz na swoją gwarancje?
Dostałem 12 miechów.

Moje pytanie czy nie pojawi się jakaś turbodziura ew jakieś inne problemy po montażu tej turbawki?

: czw gru 24, 2009 17:29
autor: morfeusz86r
dziura nie pojawi sie na pewno bo jest mniejsza niż twoja, obawiałbym sie że przy długich szybkich przelotach autostradą odfrunie z racji że jest mniejsza czytaj bardziej obciążona w górnym zakresie obrotowym

: czw gru 24, 2009 22:02
autor: Vieri
Zarzucam foty turbawy, coś podejrzanego można na nich znaleźć?:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: czw gru 24, 2009 22:10
autor: t0mal
Po mojemu nowa to ona raczej nie jest.

: czw gru 24, 2009 22:24
autor: Vieri
t0mal pisze:Po mojemu nowa to ona raczej nie jest.
dlaczego? :kac:

: czw gru 24, 2009 22:42
autor: t0mal
Może i przesadzam, ale na muszli jest odlany rok produkcji 2005, widać, że tabliczka jest podrapana (co może być efektem piaskowania muszli) No i gruszka podciśnieniowa raczej nie wygląda na nową.

Ale wiesz w końcu to tylko zdjęcia, nie stwierdzę na 100 procent że była regenerowana. Może być tak, że facet zamówił nowy środek z wirnikami i założył starą muszlę i gruszkę, koledze np do patrola kiedyś zamawiałem kompletny środek sprężarki, kosztował właśnie 1800zł.