Strona 1 z 1
kkk k 14
: wt gru 22, 2009 00:07
autor: powertrain
http://www.suzukituning.com/General/KKK ... ebuild.htm
słuchajcie czy do kkk k14 powinien być podpięty jakiś węzyk na tej blaszanej gruszce przy turbo??dziś patrzyłem z góry na turbo i zauważyłem że nie ma jest sam dziubek bez żadnego węzyka ..na powyższym linku chyba 16zdjęcie od góry,,,,,,
: wt gru 22, 2009 00:15
autor: munior
W kk14 nie ma żadnych wężyków ,zawór upustowy jest zintegrowany z turbiną i na zewnątrz go nie widać .A to co wystaje z gruszki tzn.ta sruba(dziubek jak piszesz) z kontrą na klucz 10 tkę słuzy do regulacji zaworu czytaj: zwiększnia -zmniejszania ciśnienia .Wkrecając zwiększamy ,wykręcając zmniejszamy .Nie radzę kręcenia na oko lepiej zaopatrzyć się w manometr.
: wt gru 22, 2009 00:20
autor: Bartek_R
jest metalowy przewód który idzie od muszli zimnej do wg tej gruszki i tyle, widać go na zdięciu z twojego linku
: wt gru 22, 2009 10:54
autor: IRAS AAZ
podepne sie pod temat

. Mam tekie samo turbo jak kolega i chciałem je podkrecic po zakupie wskaznika okazało sie ze wali na maxa 1.5 bar. czy to normalne chyba nie? Dodam ze turbo nie ma luzu na wirniku i nie zarzuca olejem czy da sie coś na to poradzić w przydomowym warsztacie

: wt gru 22, 2009 12:07
autor: t0mal
Tak, wyjąć turbo, odkręcić i wyczyścić i rozruszać zawór upustowy, następnie wymienić/wyciąć katalizator bo jest na 90% zabity sadzą, inaczej turbo padnie w niedalekiej przyszłości.
: wt gru 22, 2009 21:23
autor: IRAS AAZ
odkręcić i wyczyścić i rozruszać zawór upustowy Czy to ta gruszka z zeberkami i srubką na imbus i kontra na 10 klucz? A zadne sprezynki mi sie nie rozsypią zebym ja to złozył spowrotem, czy raczej prosta konstrukcja? A i o ile sie orientuje to katalizarora juz nie ma
: wt gru 22, 2009 21:32
autor: t0mal
Samego zaworu nie trzeba rozbierać, należy go wyjąć ze sprężarki i oczyścić z nagaru, tak, żeby się swobodnie poruszał. Jest on przykręcony do gorącej muszli trzema imbusami i siedzi dość ciasno - niby powinno się dać go wyjąć bez ściągania turba, ale w praktyce jest to niemożliwe.
[ Dodano: 22 Gru 2009 20:36 ]
zobacz tu 6 od góry post
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213729
Tak to mniej więcej wygląda, problem podobny co u ciebie.
: pn gru 28, 2009 15:19
autor: IRAS AAZ
witam wyjołem dziś turbo oraz zawór i okazuje sie ze gdy zawór wyjdzie do konca to sie zatnie i zeby go ruszyć trzeba go bardzo mocno nasicnąć a nawet udezyć dalej chodzi jekko. Co z tym zrobić rozebrać cały zawór? Nie wygląda zeby to btło rozbieralne
: pn gru 28, 2009 18:43
autor: t0mal
Żeby go rozebrać musiałbyś zdjąć tą metalową puszkę z regulacją, a następnie złożyć tak, żeby było szczelne, co raczej nie przejdzie
Musisz go jakimś odrdzewiaczem rozruszać, a jak to nic nie da to rozbieraj jakoś, bo pozostanie tylko wymiana na drugi.
: pn gru 28, 2009 19:36
autor: IRAS AAZ
NA tym samym zawoze co wchodzi w muszle jest dziura na 10 imbus kreciłem tym aby rozruszac go i sie to rozkreciło a wkrecic nie szło wiec rozebrałem zawór i tam była nakretka niestyty nie da sie tego złozyć spowrotem

Moze ma ktoś na opych takie coś?
