Strona 1 z 1
Brak mocy przy 2 tys obrotow na duzym mrozie
: pn gru 21, 2009 19:01
autor: bambi001
Witam, co moze byc spowodowane ze auto po staniu na mrozie okolo -18 stopni cala noc rano pali ale podczas jazdy jak dochodzi do 2 tys obrotow nie ma mocy w ogóle, jak jest cieplej jest ok, chodzi mi dokladnie o honde accord, (inny znajomy w bmw 320 ma podobnie tylko tam nie musi byc az tak duzego mrozu).Sory ze nie o Vw pisze ale moze i ktos z VW ma podobne problemy ja ze swoim jak narazie niemam takiego
: pn gru 21, 2009 19:16
autor: tomassss24
Napisz jaki masz silnik najpierw diesel czy benzyna ?
: pn gru 21, 2009 19:20
autor: bambi001
tomassss24 pisze:Napisz jaki masz silnik najpierw diesel czy benzyna ?
chodzi o diesla 2,0 z turbina
: pn gru 21, 2009 19:29
autor: tomassss24
Pierwsze co moze być to paliwo złej jakosci , niska temp robi swoje .
: pn gru 21, 2009 19:35
autor: oldstaszek
Wydaje mi się że jest to spowodowane zwiększonymi oporami przepływu przez filtr paliwa(jest po stronie ssącej) - powstaje podciśnienie i pompka przetłaczająca daje za małe ciśnienie wstępne i dalej spadek na wysokim...na to może nakładać się gorsze rozpylanie paliwa a nawet kroplenie(zimne+gęste) ze względu na zwiększone opory przepływu i lepkość.
Zgęstnienie paliwa daje znać - dotyczy to wszystkich pomp gdzie paliwo jest ssane przez filtr(zimne).
Może ma ktoś inne zdanie/ uwagi?.
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
: pn gru 21, 2009 19:54
autor: bambi001
tomassss24 pisze:Pierwsze co moze być to paliwo złej jakosci , niska temp robi swoje .
verva orlenu chyba nie jest az tak zla
tak na margi tankowal ktos z was na statoilu ta ich nowa ropke GOLD ?? i jak sie sprawuje jak cos? i czy jest porownywalna z V-powe ultimate czy verva..
: pn gru 21, 2009 19:56
autor: oldstaszek
Jakość w tym przypadku oznacza temperaturę blokady filtra i możliwe że mróz ją przeskoczył.
: pn gru 21, 2009 20:02
autor: bambi001
oldstaszek pisze:Jakość w tym przypadku oznacza temperaturę blokady filtra i możliwe że mróz ją przeskoczył.
czyli co wina filtra?? kolega ma w tym aucie filtr paliwowy mana
: pn gru 21, 2009 20:15
autor: oldstaszek
Nie - to nie jest wina filtra(określenie "temperatura blokady filtra dotyczy paliwa) - jest to wina paliwa o zbyt wysokim punkcie parafinowym/ wydziela się przy zbyt wysokich temperaturach jak na zimę...
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
: pn gru 21, 2009 20:20
autor: bambi001
kurde to jakie paliwo trzeba tankowac jak wlana bya verva a ona jest chyba jednym z lepszych paliw ( wedlug mnie v-power jak narazie jest super - dzis wlalem golda sie okaze co on pokaze)
: pn gru 21, 2009 20:22
autor: Adamm
bambi001, dolej depresatora np z shella i nie bedzie zamarzac
ja przedwczoraj mialem problem zeby odpalic 1.6 D a jak sie juz udalo to nie wchodzil na wysokie obroty bo paliwa pbrakowalo (przymarzlo)
rozgrzalem, potem dolalem tego specyfiku i dotankowalem do pelna i dzis juz nie bylo z tym problemu
: pn gru 21, 2009 20:27
autor: oldstaszek
Skorzystaj z rady wyżej - dodaj depresator.Nie patrz na cenę a na to co gwarantuje - są takie że zmiana jest kilkustopniowa lub trzeba wiaderko na zbiorniczek.
Już gdzieś na forum pisałem(wczoraj) - nie zalecałbym bio w zimie...
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
: pn gru 21, 2009 20:37
autor: bambi001
mial wlany dodatek doctor flo czy jakos tak ( taki srodek do czyszczenia uklady paliwowego) czyli to wina paliwa,,
: pn gru 21, 2009 21:03
autor: oldstaszek
bambi001 pisze:mial wlany dodatek doctor flo czy jakos tak ( taki srodek do czyszczenia uklady paliwowego) czyli to wina paliwa,,
Na to wychodzi że tak...
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)