Wymiana pompy i kąt wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
Wymiana pompy i kąt wtrysku
Witam, stoję przed wymianą pompy wtryskowej w moim 1V , a przy okazji i paska rozrządu i tu mam 2 pytania:
*pompa będzie z SB i czy kąt wtrysku trzeba ustawić na:0.9 +/-0.02mm dla SB czy 1.0 +/-0.02mm jak dla 1V
*najlepiej było by czujnikiem zegarowym - nie problem na allegro już od 30zł ale gdzie dostać tą przejściówkę którą wkręcamy w głowiczkę pompy, czy może da się ten element zrobić, może jakiś patent? a może dało by się suwmiarką w końcu ma dokładność do 0.02mm?
Z góry dziękuje za pomoc...
*pompa będzie z SB i czy kąt wtrysku trzeba ustawić na:0.9 +/-0.02mm dla SB czy 1.0 +/-0.02mm jak dla 1V
*najlepiej było by czujnikiem zegarowym - nie problem na allegro już od 30zł ale gdzie dostać tą przejściówkę którą wkręcamy w głowiczkę pompy, czy może da się ten element zrobić, może jakiś patent? a może dało by się suwmiarką w końcu ma dokładność do 0.02mm?
Z góry dziękuje za pomoc...

dorobilem sobie taka przejsciowke
VireWolf88, taką przejsciowke dorobi Ci kazdy tokarz za przysłowiowa flaszke

Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 21:00 przez damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
najlepiej ustawic na słuch i wyczucie. Na zimnym silniku ustaw tak aby wyczuć moment w ktorym silnik drży czyi pracuje bardziej twardo a po odciągnięciu od sinika to drżenie ustaje...
Mam zegar ale już nim nie ustawiam. Musiałbyś sprawdzać wtryski na każdym silniku żeby mieć pewność co do prawidłowego ustawienia. Można ustawić na zegar, zaznaczyć i probowac na zimnym silniku wychwycić moment.
Mam zegar ale już nim nie ustawiam. Musiałbyś sprawdzać wtryski na każdym silniku żeby mieć pewność co do prawidłowego ustawienia. Można ustawić na zegar, zaznaczyć i probowac na zimnym silniku wychwycić moment.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
hehe mylisz się to_mas. Ustawiałem vagiem kąt wtrysku w ibizie afn i co ... i pupa. sterujący otwierał sie przy 165 nastepny przy 180 a inne przy 155 więc nie mów mi o wyższości ustawiania narzędziami a co dopiero w td z dużym przebiegiem...
Ostatnio zmieniony pn gru 21, 2009 00:38 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Jak przyjedzie klient to wytlumacz mu czemu samochód przed wymianą paska rozrządu chodzil ok a po wymianie kopci na biało i nie ma mocy.
Klient może powie ze rozumie ale rozpowie ze mu wtryski wykończyłem albo naciągnełem na koszty...
[ Dodano: Pon Gru 21, 2009 11:42 ]
Ale w sumie powinno sie ustawiac na przyrząd , zaznaczyć i wtdy robić korekcje na słuch....
KONIEC I KROPKA!!!
Klient może powie ze rozumie ale rozpowie ze mu wtryski wykończyłem albo naciągnełem na koszty...
[ Dodano: Pon Gru 21, 2009 11:42 ]
Przy ustawieniu na inną wartoś niż książkowa ( mówimy od td) nie znaczy, że kąt jest zwalony tylko wtrysk następuje we właściwym momencie ale w innym położeniu tłokorozdzielacz.Adamm pisze:JABcok20, to nie znaczy ze kat wtrysku ma byc zwalony jesli inne rzeczy niedomagaja to je trzeba zrobic a nie dopasowywac reszte ;p
Ale w sumie powinno sie ustawiac na przyrząd , zaznaczyć i wtdy robić korekcje na słuch....
KONIEC I KROPKA!!!
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
JABcok20, jak robiles z jakimś trupem w ktorym wszysko sie sypie to daruj sobie.
Nie ustawisz nigdy kąta np w TDI jakbyś to zrobił Vagiem.
powtórzę sie: nie te czasy sztuki drutowani i robienia wszystkiego na pałę...
technologia poszła do przodu a wraz z nią ci co sie im chciało nauczyć i zainwestować.
[ Dodano: Pon Gru 21, 2009 15:13 ]

szacun na prawdę szacun. Tylko ze skoro ja sie myliłem jak powiedziałeś a teraz przyznałeś mi racje to kto sie w końcu mylił ? 
Nie ustawisz nigdy kąta np w TDI jakbyś to zrobił Vagiem.
powtórzę sie: nie te czasy sztuki drutowani i robienia wszystkiego na pałę...
technologia poszła do przodu a wraz z nią ci co sie im chciało nauczyć i zainwestować.
[ Dodano: Pon Gru 21, 2009 15:13 ]
To_mas pisze:Ustaw przy pomocy czujnika zegarowego i ewentualnie drobne korekcje wtedy możesz już bez czujnika

JABcok20 pisze:hehe mylisz się to_mas.

JABcok20 pisze:Ale w sumie powinno sie ustawiac na przyrząd , zaznaczyć i wtdy robić korekcje na słuch....


- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
Mieniu_69 pisze:daj linka ok?VireWolf88 pisze: nie problem na allegro już od 30zł
http://www.allegro.pl/listing/search.ph ... k+zegarowy - czujniki zegarowe
dobrze koledzy dziękuje ale dla czego nie można ustawić jak w SB przecież zawór ssący otwiera sie i zamyka w tym samym czacie co w 1V, wg mnie SB ma przyśpieszony kąt wtrysku z tego względu żeby więcej z niego wyciągnąć, poprawcie jeśli źle dedukuje...
[ Dodano: 21 Gru 2009 18:38 ]
Chyba już wiem jak zrobić ta przedłużkę do czujnika tylko na tej http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6a ... ff9da.html fotce nie widzę czy jest na końcu gwint czy może być gładkie, ciasno weszło i już. a czy materiał z którego to jest zrobione to nie aby jest to:(czerwone strzałki) ,wygląda podobnie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości