Turbina T3 i T3 niby to samo a jadnak nie POMOCY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Turbina T3 i T3 niby to samo a jadnak nie POMOCY

Post autor: Krakulec » czw gru 17, 2009 02:51

Witam! W moim silnik 1.6 td padła turbina wyglada ona tak jak na zdjeciu niżej i z tego co sie orientuje jest to T3 zdjecie 2 przedstawia takze turbine T3 tyle ze różnią sie odprowadzeniem olejowym . Czy ktos moze mi wytłumaczyc co za roznica .
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 17 Gru 2009 01:55 ]
Obrazek

[ Dodano: 17 Gru 2009 01:57 ]
Obrazek
Obrazek


Krakulec

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw gru 17, 2009 23:49

Turbo z pierwszego zdjęcia jest z slinika ustawionego wzdłużnie, czyli z audi lub paśnika i nie podejdzie bez przekręcenia muszli, trzeba je tak ustawić, żeby dopływ i spływ oleju był w pionie, a i tak nie jestem pewien, czy gruszka od WG jest w tym samym miejscu co w golfie i czy uda się przykręcić rurę wydechową do muszli bez kombinowania.

Ta druga to wogóle nie wiem z czego jest i sobie ją odpuść - dorobienie spływu oleju wyniesie cię więcej niż to turbo jest warte.
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 23:50 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » pt gru 18, 2009 00:24

czesc konkretnie mi chodzilo o to ze sa dwa rodzaje turbin T3 z zewnątrz wyglądają prawie tak samo poza odpływami . Jedne byly montowane w JR a drugie 1V takze odrazu mowie ze turbina T3 z JR to nie jest ta sama T3 co jest w 1V


Krakulec

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 18, 2009 00:48

W 1V nie było T3

[ Dodano: 17 Gru 2009 23:49 ]
Spływ oleju pasuje od 1V tylko trzeba mieć przejściówkę z flanszy na nakrętkę.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt gru 18, 2009 00:51

Krakulec, w 1V nie było T3...

[ Dodano: 17 Gru 2009 23:53 ]
Heh,t0mal, mnie uprzedził :chytry:
Ostatnio zmieniony pt gru 18, 2009 00:52 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pt gru 18, 2009 01:02

Krakulec,
daj jeszcze fotkę częsci wydechowej turbiny na ostatniej fotce.
jeśli nie jest to T3 z silnika 2.4TD to wystarczy tylko odpowiednio przekręcić muszle gorącą i zimną względem rdzenia.
i odkręcić dać odpowiednią redukcję żeby bez problemu zamontować tą turbonę w golfe. efekty będa całkiem przyjemne



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 18, 2009 01:26

Tylko, że ona ma metalowe przewody do wg.



arwam

Post autor: arwam » pt gru 18, 2009 10:45

t0mal,

to nie jest problem bo je przekładasz z pierwszej i również zimną muszlę..
będzie pasować i każdy sobie z tym poradzi



Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » pt gru 18, 2009 11:34

tutaj na etce sie roznia. Ale po fotkach sie prawie niz nie rozni. To co to za model jest ??
tutaj screeny z etki
turbina 1v
http://img60.imageshack.us/i/sprarka1v3bl.jpg/
turbina jr
http://img126.imageshack.us/i/sprarkajr9qw.jpg/

Bo mam do wymiany turbo i nie wiedzilem ktory to model bo z zewnatrz wygladaja tak samo tylko właśnie różnią sie tym spływem . A mam jeszcze pytanie te zawor sterujacy w turbinie jest od tym dekelkiem kolo flanszy ?? ma ktos moze zdjecie jak to wyglada w tej turbinie


Krakulec

arwam

Post autor: arwam » pt gru 18, 2009 11:39

Krakulec,
mi chodziło żebyś mi dał foto tej turbiny na drugiej fotce a nie zrzut az ETKI bo ja ją mam i w dodatku turbiny z silników poprzecznych znam jak zły szeląg :wink:



Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » pt gru 18, 2009 11:57

A tamte zdjęcia sa z allegro.

to sa zdjecia turbiny ktora kupilem do JR wszysto posprawdzalem powinna pasowac ????
http://photos04.allegroimg.pl/photos/40 ... /851907263
http://photos04.allegroimg.pl/photos/40 ... 51907263_1
http://photos04.allegroimg.pl/photos/40 ... 51907263_2


Krakulec

arwam

Post autor: arwam » pt gru 18, 2009 16:31

Krakulec, trzeba tylko przekręcić muszle gorącą i zimną względem rdzenia.



Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » sob gru 19, 2009 02:49

Spoko jak cos to bede pisał. A powiedz mi jeszcze wiesz cos na temat MBC gdzie to trzeba zamontowac ?? Przecinaz ten wezyk na poł i to w tym miejscu ma byc ?? na jakiej zasadzie to idzie ze co turbo pompuje powietrze do tej rurki i otwiera zawor . Czy ten wezyk jest od tego ze gdy jest za wysoki cisnienie to pcha ten zawor i otwiera go bo jest za duze cisnienie ??


Krakulec

arwam

Post autor: arwam » sob gru 19, 2009 12:31

wpinasz między króciec mosiężny a ten wężyk przecinasz i zakładasz MBC



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 250 gości