Rozwaliło turbine, na nowym turbie auto nie ciągnie.
: śr gru 16, 2009 00:33
Witam
Pomóżcie...
Odkręciła się nakrętka z wirnika i rozwaliło turbo.
Załatwiłem inną turbinę, ale po montażu auto nie ciągnie. W ogóle nie czuć turbiny. A turbo nie miało żadnych luzów i łopatki w idealnym stanie. Nie wiem co to może być. Jak robię delikatną przegazówkę, to słychać, że turbo się kręci. Jak ścisnąłem wąż coolera i kolega przegazował to coś czuć, że węże rozpręża. Ale podczas jazdy nic go nie czuć. Ciężko osiągnąć 100km/h.Przedtem auco ciągnęło jak nigdy. WG zamknięty. Może źle ustawiony? WG był ustawiany, klapa zamknięta i jeszcze pół obrotu nakrętki żeby dociskało klapę do korpusu.
Co to może być?? Pod VAG jeszcze nie podłączyłem, bo już nie miałem nerwów. Teraz żeśmy z kolegą skończyli. Jutro dalej, ale może z Was ma ktoś jakąś radę??
Dodam jeszcze, że jak się turbo rozsypało, to może 50ml spuściłem z coolera. Nic więcej. I przedtem było turbo Garreta, a teraz jest z KKK K03-006, ale to raczej nie ma znaczenia.
Pomóżcie...
Odkręciła się nakrętka z wirnika i rozwaliło turbo.
Załatwiłem inną turbinę, ale po montażu auto nie ciągnie. W ogóle nie czuć turbiny. A turbo nie miało żadnych luzów i łopatki w idealnym stanie. Nie wiem co to może być. Jak robię delikatną przegazówkę, to słychać, że turbo się kręci. Jak ścisnąłem wąż coolera i kolega przegazował to coś czuć, że węże rozpręża. Ale podczas jazdy nic go nie czuć. Ciężko osiągnąć 100km/h.Przedtem auco ciągnęło jak nigdy. WG zamknięty. Może źle ustawiony? WG był ustawiany, klapa zamknięta i jeszcze pół obrotu nakrętki żeby dociskało klapę do korpusu.
Co to może być?? Pod VAG jeszcze nie podłączyłem, bo już nie miałem nerwów. Teraz żeśmy z kolegą skończyli. Jutro dalej, ale może z Was ma ktoś jakąś radę??
Dodam jeszcze, że jak się turbo rozsypało, to może 50ml spuściłem z coolera. Nic więcej. I przedtem było turbo Garreta, a teraz jest z KKK K03-006, ale to raczej nie ma znaczenia.