Rozwaliło turbine, na nowym turbie auto nie ciągnie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Rozwaliło turbine, na nowym turbie auto nie ciągnie.
Witam
Pomóżcie...
Odkręciła się nakrętka z wirnika i rozwaliło turbo.
Załatwiłem inną turbinę, ale po montażu auto nie ciągnie. W ogóle nie czuć turbiny. A turbo nie miało żadnych luzów i łopatki w idealnym stanie. Nie wiem co to może być. Jak robię delikatną przegazówkę, to słychać, że turbo się kręci. Jak ścisnąłem wąż coolera i kolega przegazował to coś czuć, że węże rozpręża. Ale podczas jazdy nic go nie czuć. Ciężko osiągnąć 100km/h.Przedtem auco ciągnęło jak nigdy. WG zamknięty. Może źle ustawiony? WG był ustawiany, klapa zamknięta i jeszcze pół obrotu nakrętki żeby dociskało klapę do korpusu.
Co to może być?? Pod VAG jeszcze nie podłączyłem, bo już nie miałem nerwów. Teraz żeśmy z kolegą skończyli. Jutro dalej, ale może z Was ma ktoś jakąś radę??
Dodam jeszcze, że jak się turbo rozsypało, to może 50ml spuściłem z coolera. Nic więcej. I przedtem było turbo Garreta, a teraz jest z KKK K03-006, ale to raczej nie ma znaczenia.
Pomóżcie...
Odkręciła się nakrętka z wirnika i rozwaliło turbo.
Załatwiłem inną turbinę, ale po montażu auto nie ciągnie. W ogóle nie czuć turbiny. A turbo nie miało żadnych luzów i łopatki w idealnym stanie. Nie wiem co to może być. Jak robię delikatną przegazówkę, to słychać, że turbo się kręci. Jak ścisnąłem wąż coolera i kolega przegazował to coś czuć, że węże rozpręża. Ale podczas jazdy nic go nie czuć. Ciężko osiągnąć 100km/h.Przedtem auco ciągnęło jak nigdy. WG zamknięty. Może źle ustawiony? WG był ustawiany, klapa zamknięta i jeszcze pół obrotu nakrętki żeby dociskało klapę do korpusu.
Co to może być?? Pod VAG jeszcze nie podłączyłem, bo już nie miałem nerwów. Teraz żeśmy z kolegą skończyli. Jutro dalej, ale może z Was ma ktoś jakąś radę??
Dodam jeszcze, że jak się turbo rozsypało, to może 50ml spuściłem z coolera. Nic więcej. I przedtem było turbo Garreta, a teraz jest z KKK K03-006, ale to raczej nie ma znaczenia.
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 00:42 przez Fucker, łącznie zmieniany 2 razy.
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Raczej tak, ale głowy nie daję, bo wężyki kolega zakładał. Ale jest to możliwe, że nie ciągnie mimo, że np będzie wężyk źle podłączony. Cały układ sterowania turbiną zaczyna dopiero działać jak robi się ciśnienie w kolektorze, więc jak nie ma ciśnienia to WG jest zamknięty i turbo powinno cisnąć jak głupie.Adamm pisze:poprawnie popodpinales wezyki sterujace od n75?
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 01:20 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Jutro sprawdzę, bo kolega już ma pretensje co to za turbo padnięte załatwiłem.Adamm pisze:Fucker, tu sie mylisz bo na zle podpietych wezykach do n75 mozesz miec tylko 0.5 bara a to juz roznica
sprawdz tez wezyk od ssacego do ecu
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 23:55 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
RACJA, sprawdzałem.cowboy pisze:rozwaliło się turbo, wirnik pęknał i gwałtownie wyhamował... na skutek siły odśrodkowej odkręciła się nakrętka, która ma gwint
Napisałem posta nie zastanawiając się.
Ale to drugie turbo co żeśmy włożyli też długo nie pociągnie.
Nie wiem co porobili w Niemczech w tym aucie, bo szarpie jak by miało ze 120KM, oglądałem tylko tak z góry. Popma oryginalna, ECU stare 8 bit w plastikowej obudowie wtrysków nie oglądałem. Ale coś musieli porobić, bo na dwójce zrywa przyczepność na suchym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 156 gości